استقبال از غرفه کنسرسیوم فرش دست بافت استان فارس در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر
کد خبر: ۳۵۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵ 08 January 2017
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس از حمایت این شرکت به منظور حضور کنسرسیوم فرش دست بافت استان فارس در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر خبر داد.
 
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس: شهرام کمال زاده افزود: دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از 15 دی ماه جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس هزینه غرفهخوشه فرش دستبافت فارس  توسط این شرکت پرداخت و اعضای کنسرسیوم فرش با حضور در این نمایشگاه به ارائه توانمندی ها ودستاوردهای خود پرداختند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: در غرفه کنسرسیوم فارس انواع دست بافته های ذینفعان خوشه فرش فارس شامل فرش، گلیم، جاجیم، گبه، مفرش و خورجین ارائه شد که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان همراه بود.

وی با اشاره به برنامه های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی از خوشه های صنعتی، حمایت از حضور فعالان خوشه ها در نمایشگاه های بین المللی و داخلی را از مهمترین اقدامات انجام شده در این بخش اعلام کردو گفت:شرکت شهرک های صنعتی فارس با پرداخت بخشی از هزینه ها در قالب یارانه، زمینه ارائه توانمندی های موجود در خوشه های صنعتی فارس در نمایشگاه های داخلی و خارجی را فراهم می کند.

گفتنی است دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر با حضور استان ها و شهرستان های کشور، دستگاه های اجرایی مرتبط با هدف خدمت رسانی به روستاها و مناطق عشایری، موسسات خیریه، تولیدکنندگان محصولات، صنایع دستی و روستایی برپا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار