در جلسه معرفی رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کازرون، مشکلات جاده این شهرستان با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و فرماندار کازرون مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 08 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: جلسه معارفه رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کازرون با حضور سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون، مهندس روشن معاون اداره کل راهداری و امور حمل و نقل استان فارس، مهندس جمشیدی مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون دراین جلسه با اشاره به اهمیت راه ارتباطی شهرستان کازرون افزود: این شهرستان راه ارتباطی جنوب به شمال و خط ترانزیت جاده ای شمال به جنوب است.

مشکلات جاده شهرستان کازرون با حضور مدیر کل استان بررسی شد

وی اظهار کرد: این شهرستان یکی از پرترددترین و پرترافیک ترین مسیرهای جاده ای، به خصوص در مسیر استان بوشهر است. همچنین این شهرستان راه مواصلاتی استان های همجوار از جمله کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان محسوب می شود و این مسایل باعث حجم ترافیکی سنگین و مشکلاتی در این محور شده است.

فرماندار کازرون با بیان اینکه بیشترین مشکلات در مسیرهای ورودی و خروجی جاده کازرون، به خصوص در محور کازرون به سمت فراشبند و بالاده وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس آمار پلیس راه و اداره بهداشت و درمان کازرون، ظرف 18 ماه گذشته، افزون بر 300 فقره تصادف اتفاق افتاده که بیش از 40 فوتی و 300 مصدوم داشته است.

سید کمال علوی از دیگر مسیرهای پرترافیک و حادثه خیز شهرستان را محور کازرون به قائمیه برشمرد و اظهار کرد: مسیر شیراز به قائمیه و قائمیه به سمت خشت و کنارتخته از دیگر محورهای حادثه خیز و پرترافیک محسوب می شود.


مشکلات جاده شهرستان کازرون با حضور مدیر کل استان بررسی شد

وی به وضعیت راه های روستایی و کیفیت و ایمنی این راه ها اشاره و اضافه کرد: نبود تابلوهای هشداردهنده و نبود خط کشی از جمله مشکلات در راههای روستایی است.

فرماندار شهرستان کازرون بیان کرد: تونل بناف شهرستان کازرون ارتباط دهنده این شهرستان به استان بوشهر است که گشایش آن می تواند تحول زیادی در عرصه سرمایه گذاری و اقتصاد داشته باشد.

علوی با اشاره به نیاز شهرستان، به دو پلیس راه در محور جدید کازرون به شیراز و دیگری پلیس راه محور قائمیه به شیراز اظهار کرد: اقداماتی برای ساخت ساختمان پلیس راه محور جدید کازرون به شیراز در حال انجام است.

وی همچنین به طرح های نیمه کاره مسکن مهر و مشکلات عدیده این طرح ها نیز اشاره کرد.

فرماندار شهرستان کازرون در این جلسه، امیری را به عنوان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان معرفی و ضمن تشکر از محمدرضا نکویی و ابقا وی در ریاست اداره راه و شهرسازی کازرون، از زحمات استوان به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی حمل و نقل و پایانه های کازرون تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار