مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاسارگاد از پرداخت سه میلیاردو ۸۰۶ میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشائی و اشتغال به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 08 January 2017
تابناک فارس به نقل از طنین پاسارگاد: سید مرتضی علوی مدیر کمیته امداد شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: احسان و نیکوکاری از برترین تعالیم دین مبین اسلام است و دستگیری از نیازمندان توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان خوب و برگزیده اش می شود.

علوی افزود: این نهاد در راستای احیاء سنت قرض الحسنه با تاسی از سیره ائمه اطهار پرداخت قرض الحسنه را در دستور کار خود قرار داده و اقدام به کمک ها به صورت قرض الحسنه می کند تا ضمن حفظ شان  و منزلت خانواده ها ، روحیه خود باوری و خود اتکائی را در آنها ایجاد کند و از وابستگی مددجویان به دریافت کمک های بلاعوض بکاهد.

وی ادامه داد: تا کنون طی ۱۰  ماهه گذشته به تعداد ۱۳۵ خانوار سه میلیارد و  806میلیون ریال  وام قرض الحسنه به منظور رفع مشکل درمانی،مسکن،ازدواج،اشتغال به مددجویان تحت پوشش  و نیازمندان توسط این نهاد پرداخت شده است.

وی بیان داشت: رویکرد جدید کمیته امداد توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت با ارائه تسهیلات به جای کمکهای بلاعوض بوده که تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی یکی از این تسهیلات است که به نیازمندان پرداخت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار