مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: در صورت موافقت واگذاری زمین از سوی استانداری این استان این اداره‌کل آمادگی احداث استخرهای پیشرفته در حد برگزاری مسابقه‌های بین‌المللی را در شیراز دارد.
کد خبر: ۳۵۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 08 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حیدرعلی کامیاب بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست هیأت کشتی فارس که برای انتخاب رئیس جدید این رشته ورزشی برگزار شد، با بیان اینکه در صورت موافقت واگذاری زمین از سوی استانداری این استان این اداره‌کل آمادگی احداث استخرهای پیشرفته در حد برگزاری مسابقه‌های بین‌المللی را در شیراز دارد اظهار داشت: از وضعیت فعلی ورزش فارس راضی نیستم و باید این استان در رشته‌های شنا، کشتی و وزنه‌برداری جزء استان‌های نخست کشور باشد.

وی افزود: از بدو مدیرکلی ورزش و جوانان فارس شاهد تعطیلی استخر در چند شهر این استان بوده‌ام که با تلاش‌های انجام‌ شده و اختصاص هزینه‌ای افزون‌بر 600 میلیون تومان بسیاری از استخرها احیا شده است.

وی بیان داشت: تلاش و کوشش مهم‌ترین عامل پیشرفت در رده‌های مختلف ورزشی است و در این راستا این اداره کل با ارائه خدمات سخت‌افزاری انتظار دارد هیأت‌های ورزشی در حوزه سخت‌افزاری نیز به آن کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: مدیری که به‌دنبال فعالیت‌ها و کارهای گذشته خود باشد موفق نیست و باید برای آینده و اعتلای ورزش این استان به‌ویژه در ابعاد همگانی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی شود.

کامیاب تصریح کرد: استان فارس با 30 شهرستان، 100 شهر در 50 رشته ورزشی فعال است و باید برای توسعه ورزش بستر مناسبی را برای زیرساخت‌ها با کمک هیأت‌های ورزشی فراهم کند.

وی راه‌اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران این استان را ضروری دانست و افزود: در 9 ماه گذشته 200 مدال کشوری و 110 مدال آسیایی را کسب کرده‌ایم و زیبنده این استان نیست که هزینه اعزام به بعضی از  مسابقه‌ها را ورزشکاران بپردازند.

این مسؤول ادامه داد: باید درآمد حاصله از مسابقه‌های ورزشی به صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران واریز تا به جامعه هدف خدمات ارائه شود.

رئیس جدید هیأت شنای فارس نیز در این نشست بیان کرد: استعدادیابی و ایجاد بستر مناسب برای ورزش شنا در دستور کار این هیأت است.

شهرام کمال‌زاده خاطرنشان کرد: برای اعتلای ورزش شنا در این استان برنامه چهارساله پیش‌بینی‌شده است که با اجرایی شدن آن شنای فارس به جایگاه واقعی خود می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار