وکیل نامه
دولت شفاف سازی مالی کند/مردم بی اعتماد شده اند/تکلیف پرونده های اختلاس و حقوق های تجومی را مشخص کنید/روحانی در انتخابات 96 رد صلاحیت می شود؟/ هشدار به دولت و مسئولان در خصوص دریاچه بختگان
کد خبر: ۳۵۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 08 January 2017
دولت شفاف سازی مالی کند/مردم بی اعتماد شده اند
به گزارش تابناک فارس:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه شفاف‌سازی رئیس‌جمهور در امور مالی خدمت به مردم است، گفت: اعتماد ملت اخیراً با توجه به برخی مسائل آسیب دیده است که شفاف‌سازی موجب بازگشت اعتماد ملت به نظام می‌شود.
محمدجواد جمالی‌نوبندگانی نماینده مردم فساافزود: به دلیل عدم شفاف‌سازی مالی در کشور حق و حقوق ملت در حال پایمال شدن است، اولاً اینکه بسیاری از افرادی که باید چندین برابر مالیات بدهند، به دلیل عدم شفاف‌سازی مالی فرار مالیاتی دارند، ثانیاً اینکه بسیاری از رانت‌خواری‌ها در قوای مختلف صورت می‌گیرد که این هم به دلیل عدم شفاف‌سازی است.
 
تکلیف پرونده های اختلاس و حقوق های تجومی را مشخص کنید
رضایی؛نماینده شیراز با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه سریع‌تر جلسه مشترک سران قوا، گفت: در سال گذشته مشکلات و پرونده‌های در مورد اختلاس و حقوق‌های نامتعارف مطرح بود که در نهایت نتیجه و خروجی ملموسی برای جامعه نداشت. انتظار می‌رود در اینگونه موارد مسئولان در جلسات منظمی برای حل مشکلات دور هم نشسته و به جای آنکه تقصیر را به گردن یکدیگر بیندازند برای حل آن اهتمام داشته باشند.
 
روحانی در انتخابات 96 رد صلاحیت می شود؟
بهرام پارسایی ، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جمهوریت در خصوص حواشی به وجود آمده مبنی بر احتمال رد صلاحیت روحانی برای دور دوم انتخابات گفت: عملکرد روحانی خوب بوده و شائبه ای وجود ندارد که بحث رد صلاحیت مطرح شود.نماینده مردم شیرازتاکید کرد : منطق حکم می کند که نباید عرصه را خالی گذاشت و اصلاح طلبان با وجود نظر فعلی خود گزینه های دیگر خود را نیز خواهند داشت و در آخر به یک گزینه واحد می رسند.
 
هشدار به دولت و مسئولان در خصوص دریاچه بختگان
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دولت و دست‌اندرکاران هشدار می‌دهم در معادلات زیست‌محیطی اهمیت بختگان کمتر از ارومیه نیست.
مسعودی تصریح کرد: به دولت محترم هشدار می‌دهم که اهمیت دریاچه بختگان کمتر از دریاچه ارومیه نیست و همه باید به این موضوع حساس باشند و نسبت به آن احساس مسئولیت کنند، که بختگان اگر از دست برود وسعت زیست اقلیم‌های خشک از جازموریان تا طشک گسترش می‌یابد و باید با بزرگ‌ترین انجیرستان دیم جهان خداحافظی کرد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار