تمام گناهان حجاب از سال 1317 گردن رضاخان و پسرش است/ آثار ربای بانک ها سال ها بعد معلوم می شود/دولت برای ماسمالی فیش های نجومی قوه قضاییه را تخریب می کند/ رئیس جمهور احکام موسیقی را تفسیر به رأی نکند/ فارس به جای اقتصاد در تصادفات اول است/ حق الناس عامل نباریدن باران است/ حاشیه روی دولت در حقوق های نجومی خلاف قانون است/ می خواهند جامعه اسلامی را بی غیرت کنند/ هیچ دولتی در کشاورزی موفق نبوده است/زرقانی ها اگر می خواهند شهرستان شوند به لپویی برسند
کد خبر: ۳۵۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 07 January 2017
تمام گناهان حجاب از سال 1317 گردن رضاخان و پسرش است
به گزارش تابناک فارس:امام جمعه شیراز تمام گناهانی که از آن روز تاکنون به‌ خاطر کشف حجاب و بدحجابی اتفاق افتاده را بدون استثنا بر گردن رضاخان و فرزند او دانست و افزود: این پدر و پسر امروز در جهنم خود نتیجه گناهان صورت داده را می ‌بینند.
آثار ربای بانک ها سال ها بعد معلوم می شود
آیت الله ایمانی  با بیان اینکه دلهره و اضطراب نتیجه ربا ، آرامش و امنیت نتیجه صدقه و رسیدگی به محرومین است، افزود: ممکن است قرن ها بگذرد تا نتیجه حرکت بانک های ربوی غیراسلامی آشکار بشود و نتیجه ظلم های ربوی در جامعه پیدا شود . 
 
دولت برای ماسمالی فیش های نجومی قوه قضاییه را تخریب می کند
امام جمعه زرین دشت با انتقاد شدید از مجادله های سیاسی و تخریب مسئولان قوه قضائیه گفت: مسئولان اجرایی به لحاظ نداشتن پاسخ روشنی برای فیش های حقوقی نجومی مسئولان ، دست به تخریب قوه قضاییه زده اند.
 
رئیس جمهور احکام موسیقی را تفسیر به رأی نکند
خطیب جمعه اقلید به سخنان رئیس‌جمهور در برنامه تلویزیونی و جواب وی به مجری برنامه در زمینه موسیقی و کنسرت و بیان اینکه در دین سخت‌گیری نیست یا نباید سخت گرفت اشاره کرد و عنوان داشت: باید به‌صورت جدی از ابراز دین در نظرات و دیدگاه‌های شخصی خودداری شود تا خدای‌نکرده تفسیر به رأی و تحریف پیش نیاید.
 
فارس به جای اقتصاد در تصادفات اول است
امام جمعه کازرون گفت: استان فارس در کشوررتبه اول تلفات جاده ای و شهرستان کازرون بعد از شیراز دومین تلفات جاده ای و تصادف ها را دارد، این آمار برای استان فارس و شهرستان کازرون زینده نیست و ما باید در اشتغال، اقتصاد مقاومتی و تولید اول و دوم می شدیم.
 
حق الناس عامل نباریدن باران است
امام‌جمعه موقت مرودشت عدم رعایت حقوق دیگران توسط همدیگر در سطح جامعه و نپرداختن خمس و زکات مال خود و دستگیری نداشتن از فقرا و مستمندان توسط اغنیا را از دلایل عدم بارش الهی دانست.
 
حاشیه روی دولت در حقوق های نجومی خلاف قانون است
امام‌جمعه موقت لامرد گفت:اگر قوه قضائیه در حوزه حقوق نجومی ورود پیدا می‌کند باید به آن قوه کمک شود و به حاشیه رفتن و ندادن آمار خلاف صراحت قانون بوده زیرا فردی که مسؤول است باید امور مالی او نیز شفاف باشد.
 
می خواهند جامعه اسلامی را بی غیرت کنند
خطیب جمعه جهرم گفت: استکبار در جنگ نرم به دنبال بی‌غیرت کردن جامعه اسلامی است.وی همچنین ازگزینش غیربومی در استخدام های جهرم انتقاد کرد.
 
هیچ دولتی در کشاورزی موفق نبوده است
امام جمعه فراشبند گفت:محصولات بایستی با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری شود و حذف دلال باعث تقویت اقتصادی خواهد بود.
وی افزود:دولت ها تاکنون نتوانسته اند در خرید و عرضه محصولات روستاییان و عشایر و تبدیل آن به برند موفق باشند.
 
زرقانی ها اگر می خواهند شهرستان شوند به لپویی برسند
امام جمعه لپویی گفت:خواسته های مردم شهر لپویی باید برطرف شود واگر چنین شود بسیار عالی و مورد تحصین و قابل اجراست،اما اگر خواسته های مردم شهر لپویی را فراهم نکنندمردم این شهر رضایت به پیوستن به شهرستان زرقان را نمیدهند و در مجموعه شهرستان شیراز باقی میمانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار