علنی کردن اختلاف سران 2 قوه در شأنشان نیست/ فارس استان محرومی است و فقیر زیاد دارد/ توقف مسکن مهر بی برنامگی می آورد/ ادعای حمله سایبری ایران به انگلیس واهی است/ آمریکا هرکاری برای خوشایند اسرائیل می کند/آل خلیفه در برابر مردم بحرین تسلیم می شود
کد خبر: ۳۵۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 06 January 2017
علنی کردن اختلاف سران 2 قوه در شأنشان نیست
به گزارش تابناک فارس:سخنگوی فراکسیون امید از دیدار دو عضو حقوقدان این فراکسیون با قاضی پرونده آرش صادقی و علی شریعتی خبر داد.
بهرام پارسایی در مورد اختلافات سران 2 قوه گفت: شأن روسای قوا در این است که بنشینند با یکدیگر مسائل را خارج از تریبون‌های عمومی حل کنند و منافع مردم و کشور را نسبت به اختلافات خود ارجحیت دهند.
 
فارس استان محرومی است و فقیر زیاد دارد
نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد براينكه فارس استاني برخوردار نيست، گفت: در شگفتم كه چرا نگاه‌ همه دولت‌ها به فارس به‌عنوان يك استان برخوردار است.محمدرضا رضائي‌كوچي
در جلسه شوراي اشتغال استان فارس كه با حضور وزير تعاون تشكيل شد، گفت: امروز در فارس بيش از 400 هزار نفر تحت پوشش كميته امداد هستند و كشاورزاني كه تا ديروز خود توليد كننده و خير و ايجاد كننده شغل بودند به دليل مشكلات خشكسالي، امروز نيازمند حمايت شده‌اند.
او با تصريح اينكه كميته امداد و بهزيستي بايد گزارشي در مورد وضعيت نگران كننده افراد نيازمند به حمايت در فارس ارائه دهند، گفت: دشت‌هاي فارس خشك شده، چاه‌هاي كشاورزي كارآئي ندارد. اين در حالي است كه همه ظرفيت‌هاي استان فارس معطوف به كشاورزي بوده و فارسي كه روزي انبال غله كشور محسوب مي‌شد خود محتاج است.
رضائي با بيان اينكه دولت‌مردان بايد سري به صنايع و كشاورزي فارس زده و با درك درست از وضعيت اين استان در مورد برخورداري آن تصميم‌گيري كنند، گفت: شيراز به عنوان مركز استان فارس، مشكلاتش از استان‌هاي محروم كشور بسيار بيشتر شده است.
 
توقف مسکن مهر بی برنامگی می آورد
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مصوبه اخیر شواری پول و اعتبار مبنی بر افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 300 میلیون ریال به 400 میلیون ریال به‌ منظور تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام طرح یادشده، گفت: این مصوبه در رستای تسریع در خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه است.
وی با اشاره به مصوبه مجلس درخصوص توقف ساخت مسکن مهر در کشور،گفت:با توجه به اینکه طرح "مسکن مهر" برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه مصوب شده بود توقف آن بی برنامگی درحوزه مسکن را در پی خواهد داشت.
نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه دولت برنامه مشخصی در حوزه تامین مسکن اقشار متوسط و ضعیف جامعه ندارد،افزود:با توقف ساخت "مسکن مهر" دغدغه های بسیاری برای خانه دارشدن مردم ایجاد خواهد شد.
 
ادعای حمله سایبری ایران به انگلیس واهی است 
مسعود گودرزی؛نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با وجود آنکه حملات سایبری مسئله تازه ای در عرصه بین المللی است، اما کشورهای غربی در چند سال گذشته کارنامه سیاهی را از خود در این عرصه به جای گذاشتند.
وی گفت: ادعای اخیر مقامات انگلیسی درباره تلاش ایران برای حملات سایبری به این کشور نشأت گرفته از دو عامل بحران سوریه و توافق هسته ای است، در بحث برجام، این کشورها به دنبال آن هستند تا زمینه را به گونه ای طراحی کنند، تا ایران خود اقدام به نقض توافق هسته ای کند.
گودرزی ادامه داد: از طرف دیگر کشورهای غربی از نقض فعال و سازنده ایران در عرصه بحران سوریه و عراق خشمگین هستند و از هر وسیله ای برای مقابله با کشورمان استفاده می کنند.
 
 آمریکا هرکاری برای خوشایند اسرائیل می کند
نماینده مردم مرودشت در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: پشت پرده تمام تصمیمات و سیاست های آمریکا صهیوونیست ها با لابی بسیار قوی وجود دارد بنابراین رفتار تهدید آمیز آمریکا در مقابل سازمان ملل طبیعی است و دور از ذهن نبود.
برومندی عنوان کرد: مجلس نمایندگان به دلیل تصویب قطعنامه ای علیه اسرائیل در سازمان ملل تصمیم دارد کمک مالی به این سازمان را قطع کند.
این نماینده به تلاش مجلس نمایندگان آمریکا برای صدور قطعنامه ای علیه ایران نیز اشاره کرد و گفت: برای خوشایند اسرائیل، آمریکا هر اقدامی انجام می دهد و این بار تصمیم دارد به بهانه های واهی و تنها برای مقابله با قطعنامه سازمان ملل، قطعنامه ای علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کنند.
 
آل خلیفه در برابر مردم بحرین تسلیم می شود
نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در شرایط کنونی حکومت آل خلیفه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کشورهای حامی خود از جمله عربستان، آمریکا و انگلیس انجام می دهد و در این مسیر از هیچ اقدامی برای سرکوب اعتراضات کوتاهی نمی کند.
رحیم زارع ادامه داد: به طور حتم آل خلیفه با هیچ قدرتی نمی تواند جلوی اعتراضات به حق مردم و انقلابیون بحرین را بگیرد و قطعا آینده مردم این کشور بسیار روشن است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در شرایط کنونی متأسفانه مقامات آل خلیفه به ابزاری برای پیشبرد کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای تبدیل شده و تبعات این مسئله تنها دامن گیر مردم مظلوم این کشور است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار