مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از تغییر زمان برگزاری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 04 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس،: دکتر مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از تغییر زمان برگزاری چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در شیراز خبر داد و گفت: کنگره تاریخ معماری و شهرسازی که با هدف شناخت بناهای استان فارس از نظر تاریخ معماری و شهرسازی و ارائه راهکار و پیشنهاد برای حفاظت، مرمت و احیاء بناهای تاریخی استان فارس مقرر بود در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه در شیراز برگزار شود به دلیل  تداخل اجرای این کنگره در دیگر استان های کشور، در تاریخ 30 بهمن و 1 اسفند ماه برگزار می شود.

وی افزود: از جمله محورهای اصلی برگزاری این کنگره ارائه  بررسی های کارشناسی در زمینه ثبت جهانی مجموعه ساسانی، مجموعه زندیه و دیوانخانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس اضافه کرد: از دیگر محورهای  این کنگره حوزه های فرهنگی- طبیعی شهرها و روستاهای تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس و ... است که توسط اساتید مجرب دانشگاه توضیح داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: این کنگره دارای امتیاز پژوهشی ISC  از وزارت علوم است و علاقمندان به شرکت در این کنگره می توانند مقالات خود را  تا تاریخ 30 دی ماه 95 به دبیرخانه کنگره به آدرس شیراز خیابان 22 بهمن، عمارت دیوانخانه دفتر طرح و مطالعات میراث فرهنگی ارائه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار