وضع معیشتی مردم اسف بار است/آمریکا،اسرائیل و سعودی به دنبال شکست آتش بس در سوریه هستند/پارازیت های شیراز را کم کنید؛سلامتی مردم در خطر است/شهرداری ها اشتغال زایند؛کمکشان کنید
کد خبر: ۳۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 02 January 2017
وضع معیشتی مردم اسف بار است
به گزارش تابناک فارس:محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به موضوع گور خواب ها که اخیراً انعکاس بالایی در رسانه‌ها داشته است، اظهار داشت: متأسفانه باید اقرار کنیم که وضع معیشتی درصد قابل‌توجهی از مردم  بسیار اسفبار است. حتی نزدیک ده درصد از جمعیت شهرستان فسا در استان فارس تحت پوشش کمیته امداد هست. 
 
آمریکا،اسرائیل و سعودی به دنبال شکست آتش بس در سوریه هستند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آرامش این روزهای سوریه نتیجه اقتدار دمشق در آزادی حلب است اما تروریست ها و رژیم صهیونیستی به دنبال شکست آتش بس هستند.
محمدجوادجمالی نوبندگانی گفت:رژیم صهیونیستی ، رژیم سعودی و آمریکا منافع خود را در تشدید درگیری ها و جنگ سوریه می بینند و به همین دلیل خواهان شکست آتش بس سوریه هستند. 
 
پارازیت های شیراز را کم کنید؛سلامتی مردم در خطر است
تذکر مسعود رضایی نماینده مردم شیراز به وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهداشت و درمان درخصوص توضیح علت افزایش امواج پارازیت در شیراز به ویژه در غرب شهر که باعث به خطر افتادن سلامت مردم شده است.
تذکر علی اکبری نماینده مردم شیراز به وزیر کشور درخصوص لزوم جلوگیری از انتشار امواج پارازیت در شهر شیراز.
 
شهرداری ها اشتغال زایند؛کمکشان کنید
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بار عمرانی و اشتغال کشور بر عهده شهرداری‌ها است، گفت:  عمده‌ترین منابع درآمد شهرداری‌ها صدور پروانه ساختمانی بوده که با مشکل روبه رو است.
 رضایی،نماینده جهرم در مجلس با اشاره به اینکه زمینه اشتغال نزدیک به یک میلیون نفر توسط شهرداری‌ها فراهم آمده است، افزود: شهرداری‌ها به عنوان رکن مهم در توسعه کشور باید مورد حمایت دولت و دستگاه قانون‌گذار قرار بگیرند.
مالیات بر ارزش افزوده عادلانه توزیع نمی شود
وی با اشاره به عدم توزیع عادلانه درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده در کشور بیان کرد: مجلس طرحی را در دست اجرا دارد که دولت را موظف به پرداخت درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده بر اساس جمعیت به شهرها می‌کند. در صورت تصویب این طرح، بودجه شهرها چند برابر افزایش پیدا می‌کند.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
پارازیت ها مردم را بیچاره کرده اند این امواج باعث شیوع مشکلات مغزی و تومورها و سقط جنین می شود
از شهرک گلستان شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
الان چند روزه از سردرد و چشم درد مجبورم مدام بخوابم.و نمیتونم درس بخونم.و بیخودی استامینوفن میخوردم.حالا ک فهمیدم مال پارازیت هست.خدا لعنت کنه...............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار