شروط شاغلام برای اعزام فجر به مسابقات ارتش های جهان/از جمله این شرط ها داشتن بازیكنانی با كیفیت برای حضور در این مسابقات و اینكه این بازیكنان تا پایان لیگ دسته یك، زردپوشان را همراهی كنند است/ شهید چمران کماکان صدرنشین پیش می رود/ برق نوین مساوی کرد /شاهد شیراز جریمه شد
کد خبر: ۳۵۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 02 January 2017
شروط شاغلام برای اعزام فجر به مسابقات ارتش های جهان
به گزارش تابناک فارس:فدراسیون فوتبال با تیم فجرسپاسی در خصوص اعزام این تیم به مسابقات ارتش های جهان صحبت هایی داشته اما غلامحسین پیروانی این قضیه را منوط به پذیرش شروطی عنوان كرده است . از جمله این شرط ها داشتن بازیكنانی با كیفیت برای حضور در این مسابقات و اینكه این بازیكنان تا پایان لیگ دسته یك، زردپوشان را همراهی كنند و تقبل تمام هزینه های اعزام از جانب فدراسیون و همراهی رسانه محلی از استان فارس و نه از تهران اعلام كرده است .
این شروط در حالی است كه بازیكنانی چون احمد نوراللهی و یكی دو بازیكن دیگر كه نام آن ها برای همراهی فجر نام برده می شود برای گذراندن خدمت سربازی امروز به تراكتورسازی تبریز پیوسته اند .
نماینده ایران در مسابقات فوتبال ارتش های جهان در روزهای ٢٧ ، ٢٩ دی ماه و اول بهمن ماه مقابل تیم های آلمان، الجزایر و برزیل قرار خواهند گرفت.
 
شهید چمران کماکان صدرنشین پیش می رود
در هفته نخست دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم شهید چمران لارستان با نتیجه 31 بر 21 مقابل نماینده قم به پیروزی رسید و صدرنشینی خود را حفظ کرد.
 
برق نوین مساوی کرد
از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سعادت شهر شیراز دو تیم برق نوین شیراز و سپهر نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید .
تیم برق نوین در دقیقه 70 یک ضربه پنالتی را از دست داد .
برقی ها با این تساوی 27 امتیازی شدند و در رده سوم جدول قرار گرفتند

شاهد شیراز جریمه شد
تیم شاهد شیراز به دلیل حاضر نشدن در بازی مقابل تیم فردوسی مشهد در قالب لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور، بر طبق ماده 84 آیین نامه انضباطی جریمه شد.
هنرپیشه افزود: این بازی قرار بود نوزدهم آذرماه برگزار شود که به دلیل حاضر نشدن تیم شاهد، بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم فردوسی مشهد به پایان رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار