توجه داشته باشید که نورآباد ممسنی یکی از کوچکترین شهرستان های استان فارس 8 بازیکن در لیگ برتر و 3 بازیکن در تیم ملی دارد.این نشان دهنده استعداد و پتانسیل استان فارس است. استانی که در لیگ برتر تیم ندارد؛استانی که یک تیم در قعر جدول لیگ 1 دارد.فارس پهناوری که هر تیمی موفق در آن عمل کرد در نهایت یا فروخته شد و یا منحل.
کد خبر: ۳۵۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 01 January 2017
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی آمادگی و برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی مراکش اسامی ۱۹ بازیکن را اعلام کرد که در این فهرست نام سه فوتبالیست نورآبادی حاضر در لیگ برتر کشور نیز به چشم میخورد.
 
از ۸ بازیکن نورآبادی لیگ برتر فوتبال ایران سه بازیکن به نامهای : سروش رفیعی( هافبک تیم تراکتورسازی) داریوش شجاعیان (هافبک گسترش فولاد تبریز) و ساسان انصاری ( مهاجم فولادخوزستان) به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند.
 
تابناک فارس:توجه داشته باشید که نورآباد ممسنی یکی از کوچکترین شهرستان های استان فارس 8 بازیکن در لیگ برتر و 3 بازیکن در تیم ملی دارد.این نشان دهنده استعداد و پتانسیل استان فارس است.
 
استانی که در لیگ برتر تیم ندارد؛استانی که یک تیم در قعر جدول لیگ 1 دارد.فارس پهناوری که هر تیمی موفق در آن عمل کرد در نهایت یا فروخته شد و یا منحل.
 
 
در دیگر رشته مستعد استان یعنی کشتی هم وضعیت بهتر از این نیست و صدای قهرمان المپیک هم از این وضعیت در آمده است.
 
بخوانید انتقادات امید نوروزی را در مورد وضعیت کشتی فارس:
 
انتقاد به عملکرد عرب به عدم برگزاری مجمع سالانه در سال‌های مختلف، تعطیلی تمام شیفت‌های تمرینی برخی مربیان، عدم پرداخت هزینه ایاب‌وذهاب مربیان و کشتی‌گیران، عدم پرداخت بدهی 50 میلیون تومانی به قهرمانان، اضافه نشدن هیچ سالن اختصاصی کشتی، عدم حضور رئیس این هیات بین ورزشکاران کشتی‌گیر و از بین رفتن کشتی در برخی شهرستان‌ها از جمله انتقادات امید نوروزی به رئیس هیات کشتی فارس بود.
نوروزی افزود: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که باید تغییرات اساسی در هیات کشتی فارس انجام شود و افرادی  مسؤولیت را قبول کنند که برای کشتی وقت بگذارند و تمام سالن‌های کشتی در شیراز و شهرستان‌ها را بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار