حجت الاسلام سعید بصیری مدیر موسسه مجمع القرآن فاطمیون (س) شهرستان گراش در گفتگو باخبرنگار ما در این شهر از نام نویسی طرح نوین حفظ محازی قرآن خبر داد و گفت : این طرح برای آن دسته از افراد علاقمندی درنظرگرفته شده است که به دلایلی توفیق حضوری درکلاسهای حفظ کلام الله مجید دراین موسسه ندارند.
کد خبر: ۳۵۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 31 December 2016
وی با اظهار اینکه اولویت ما این است که قرآن آموزان درظرف هر روز بتوانند نصف صفحه از قرآن کریم را حفظ نمایند  ولی از سوی دیگر باتفاوت استعداد وتوانایی افراد  برآنیم که در یکی از ایام هفته با علاقمندان تماس حاصل و محفوظات آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
به گزارش تابناک فارس:بصیری دراین زمینه با تاکید بر حضور افراد ساکن در منطقه در هرسه ماه یکبار جهت آزمون در مجمع القرآن فاطمیون (س) به علاقمندان خارج از منطقه نیز اشارت و عنوان نمود:علاقمندانی که در خارج ازمنطقه واستان سکونت دارند الزاما هرشش ماه یکبار باید در مجمع حضور و مورد آزمون قرار گیرند.
 
مدیر مجمع القرآن فاطمیون (س ) گراش همچنین از حافظان کل قرآن مجید که تمایل به دریافت گواهینامه مرتبط ازاین موسسه قرآنی دارند خواست با شرکت دراین طرح و آزمون نهایی  نسبت به اخذ گواهینامه اقدام نمایند.
 
عبدالمهدی وفایی فرد مدیر روابط عمومی مجمع القرآن فاطمیون گراش نیز از علاقمندان مایل به شرکت دراین طرح  ازسراسر کشور از آنان خواست به منظور کسب آگاهی بیشتر و نحوه نام نویسی با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۵ تماس و مقدمات نامویسی خویش رادراین طرح نوین فراهم نمایند.
گزارش از:قاسم ایزدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار