سرپرست دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه دانشگاه محل علم است و باید رسانه ها به جنبه علمی آن برجسته تر از مابقی جوانب بپردازند، گفت: در سال ۶۰۰ پایان نامه دکتری و ۲ هزار پایان نامه کارشناسی ارشد در این دانشگاه مورد دفاع قرار می گیرد.
کد خبر: ۳۵۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 31 December 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر ابراهیم گشتاسبی راد، سرپرست جدید دانشگاه شیراز امروز (11دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه محل علم است و باید رسانه ها به جنبه علمی آن برجسته تر از مابقی جوانب بپردازند، گفت: تشکل های سیاسی بخش کوچکی از دانشگاه هستند اما یک بخش موثر محسوب می شوند.
 
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اراضی مورد اختلاف با دانشگاه علوم پزشکی، افزود: با درایت استاندار فارس، بین دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی رفع اختلاف شد و معتقدیم که همکاری دانشگاه شیراز با دانشگاه علوم پزشکی می تواند در تولید علم، مثمر ثمر باشد.

این مقام مسئول، ابراز آمادگی کرد که این دانشگاه می تواند در خصوص پارازیت های آلوده در شیراز، کار علمی را انجام دهد، اظهار داشت: در رابطه با پارازیت ها بخش فیزیک دانشگاه شیراز تحقیقاتی داشته است.

دکتر گشتاسبی راد، در خصوص دکتر صفوی هم گفت: وی فردی انقلابی و موثر برای علم و دانشگاه به حساب می آید و فردی است که کارهای زیادی برای کشور انجام داده، حوادثی پیش آمد که برخی از وی غولی ساخته و می خواهند وی را از میان راه بردارند و این پسندیده نیست.

وی با اشاره به اینکه در سال 600 پایان نامه دکتری و 2 هزار پایان نامه کارشناسی ارشد در این دانشگاه مورد دفاع قرار می گیرد که نقش عمده ای در تولید علم و دانش دارد، تاکید کرد: دانشگاه همواره خود را در سطح علمی قابل قبول نگه داشته است.

سرپرست دانشگاه شیراز با یادآوری این مطلب که برای مرمت اساسی خوابگاه شهید مفتح مبلغ 60 میلیارد ريال بودجه لازم است، افزود: اگر خیرین نسبت به ساخت و تعمیر خوابگاه ها ورود پیدا کنند نامشان را در دانشگاه شیراز جاودانه خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار