کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در دسته اول و دوم فوتبال کشور و لیگ برتر فوتسال اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 29 December 2016

به گزارش تابناک : و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این آرا به شرح زیر است:

 

لیگ دسته اول


دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و فولاد یزد برگزار شد و از سوی وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و هل دادن داور چهارم رخ داد. وی طبق بند 5 ماده 66 به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

جریمه نقدی برای ملوان بندر انزلی


مسابقه تیم های ملوان بندر انزلی و نفت مسجد سلیمان انجام شد. تیم ملوان بندر انزلی به خاطر فحاشی تماشاگران این تیم نسبت به داور مسابقه و پرتاب بطری آب طبق ماده  79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به تکرار تخلف  محکوم شد.(این رای قابل تجدید نظر است)

 

جریمه نقدی برای تیم نساجی مازندران


تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف و ورود یکی از تماشاگرانش به زمین بازی و حمله ور شدن به داور و فحاشی به وی، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به تکرار تخلف محکوم شد.(این رای قابل تجدید نظر است).

 

عبدالحمید رمضانی- مدیرعامل نساجی مازندران نیز به دلیل ورود به زمین بازی و تحریک بازیکنان به ترک زمین و تحریک تماشاگران طبق بند 5 ماده 66 به تذکر کتبی به دلیل  ترک فعالیتی که سبب تحریک تماشاگران شد، محکوم است. دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپید رود رشت در روز 24 آذرماه برگزار شد.

 

علی غلامرضا- بازیکن فجر شهید سپاسی که به خاطر تخلفاتش به مدت 6 ماه از همراهی تیم مربوطه محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت می کرد، پس از  درخواست باشگاه فجر شهید سپاسی در خصوص محرومیت این بازیکن و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی و گذراندن نیمی از محرومیت، کمیته انضباطی با درخواست این بازیکن و باشگاه موافقت کرده و اعلام کرد حسب ماده 59 آیین نامه انضباطی، محرومیت بازیکن فوق در تاریخ 30دیماه به حالت تعلیق درآورد و غلامرضا می تواند تا پایان فصل جاری تیم خود را همراهی کند. ضمن اینکه جریمه نقدی غیر قابل تعلیق است.

 

لیگ دسته دوم

 

مسابقه تیم های گیتی پسند اصفهان و بعثت کرمانشاه برگزار و از سوی صادق عبدالمالکی کمک مربی تیم گیتی پسند اصفهان تخلفاتی مبنی بر اعتراض و فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد و تکرار تخلف بعد از اخراج رخ داد. وی طبق بند های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


محرومیت برای بازیکن تیم شهباز نوژن البرز


توحید دشتی- بازیکن تیم شهباز نوژن البرز به دلیل فحاشی به داور بعد از پایان مسابقه تیمش برابر شهرداری اراک، طبق بند 4 ماده 66 به به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

لیگ برتر فوتسال

 

مسابقه تیم های آذرخش سرخون بندرعباس و دبیری تبریز برگزار و از سوی حسین عبدالعی و روز پیکر- دو نفر از عوامل تدارکات تیم آذرخش سرخون بندرعباس اقداماتی مبنی بر ایجاد جنجال و التهاب در سکوی تماشاگران  و برخی رفتار زننده منتسب به حسین عبدالهی رخ داد. نامبردگان با صدور دستور موقت مستندا به ماده 32 آیین نامه انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

 

تیم آذرخش سرخون بندرعباس به دلیل ورود یکی از تماشاگران این تیم به داخل زمین که سبب وقفه  در برگزاری مسابقه و پرتاب بطری آب پس از اتمام مسابقه که به داور دوم اصابت کرد، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تکرار تخلف در مسابقات بعدی سبب اعمال تنبیهات شدید خواهد شد.

 

تمام آرای فوق قطعی است.

 

لیگ بانوان

 

مسابقه تیم های راهیاب ملل سنندج و همیاری شهرداری آذربایجان غربی برگزار و از سوی معتمدی-یکی از همراهان تیم راه یاب ملل سنندج تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه صورت گرفت.  وی به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دنیا بندار-بازیکن تیم همیاری شهرداری آذربایجان غربی به دلیل رفتار و گفتار زننده با داور به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید یک میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

دیدار تیم های همیاری آذربایجان غربی و پالایش گاز ایلام برگزار شد. نیرویار- مسئول هیات ارومیه به دلیل اعتراض به داور چهارم به تذکر کتبی و رعایت مقررات محکوم شد.

 

کبیری- مربی تیم آذربایجان غربی نیز به خاطر اعتراض به داور و نقض مقررات به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

فاطمه حیاتی- مربی تیم پالایش گاز ایلام به خاطر اعتراض مکرر به داور با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

 

کلیه آرای فوق قطعی است.





منبع : ورزش 3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار