کد خبر: ۳۵۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 29 December 2016
ه گزارش تابناک یزد،مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از کسب رتبه برتر کشوری این اداره کل در زمینه فعالیت های علمی و پژوهشی خبر داد.
 مسعود شریعتی در شورای پژوهش ورزش یزد گفت: موفقیت یزد در زمینه پژوهشی و قرار گرفتن در بین استان های برتر کشور ثمره تلاش اعضا است.
وی ادامه داد: اعضای شورای پژوهش ورزش استان با برگزاری جلسه های مختلف و برنامه ریزی ها گام های بلندی را در بحث پژوهش برداشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته افزود: جا دارد از زحمات و تلاش های اعضاء شورای پژوهش و همچنین دبیر این شورا تشکر کنم.
شریعتی افزود: هفته های گذشته یزد میزبان چهارمین همایش سالانه دبیران پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور بود که این همایش نیز با همکاری خوب اعضاء شورای پژوهش و همکاران اداره کل برگزار شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری مستمر نشست های شورای پژوهش همچون گذشته بتوان با علمی کردن ورزش مسیر توسعه و گسترش ورزش را هموار کرد.
در این نشست از اعضای شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان یزد و برگزار کنندگان چهارمین همایش سالانه دبیران پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان کشور در یزد قدردانی بعمل آمد.
همچنین لوح سپاسی از سوی محمد رضا فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان توسط اعضاء شورا پژوهش به مدیرکل ورزش و جوانان استان اعطا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار