رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه درباره ادعای شخصی مبنی بر مالکیت قدمگاه امیرالمؤمنین(ع) در ایذه، گفت: این مدعی اصلاً وجود خارجی ندارد و خیالی است
کد خبر: ۳۴۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 24 December 2016
مدتی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از آن داشت، فردی ادعا کرده محل مربوط به قدمگاه امیرالمومنین(ع) ایذه متعلق به قبر پدربزرگ اوست!

حجت‌الاسلام قدرت‌الله گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه در گفت‌وگو با ایکنای خوزستان در خصوص انتشار بعضی شایعات در رابطه با قدمگاه امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان با اشاره به اینکه در متن شایعات بیان شده «امام‌زاده امیرالمؤمنین»، گفت: همین باعث می‌شود که این شایعه کذب باشد. 

وی با بیان اینکه در بخش دیگری از متن شایعه آمده است که مدعی از آمریکا آمده است و ادعا می‌کند که مزار پدربزرگ او به عنوان امامزاده در این بقعه استفاده شده است، افزود: در حال حاضر نیز هیچ مزاری در این قدمگاه وجود ندارد. 

گودرزی با اشاره به اینکه تا به حال کسی ادعایی در خصوص مالکیت زمین این بقعه نداشته است، افزود: این فرد نیز یک فرد خیالی است و وجود خارجی ندارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایذه گفت: زمین این بقعه در سال ۱۳۹۲ با شماره الف- ۹۲/۵۴۰۵۳۲ به نام قدمگاه امیرالمؤمنین(ع) ایذه به ثبت رسیده است و سند تک‌برگ آن نیز اخذ شده است.

وی گفت: جهت اخذ این سند طبق استعلامی که از سوی اداره اسناد و مدارک انجام شده است در تاریخ ۱۳۳۹ نیز سندی با همین نام نیز وجود دارد پس ادعایی در خصوص مالکیت این زمین وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار