در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور؛
تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور برابر شهرداری اراک مغلوب شد.
کد خبر: ۳۴۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 23 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته دهم دور گروهی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور امروز برگزار شد و تیم فوتبال صبا در زمین خود برابر شهرداری اراک نتیجه را واگذار کرد.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و شهرداری اراک در هفته دهم و پایانی از مرحله گروهی لیگ دسته اول کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم به دیدار هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر ۲ تیم شهرداری اراک به پایان رسید.

در این بازی تیم صبای قم در حالی به مصاف حریف رفت که پیش از این هم صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده بود و هم صدرنشینی این تیم از پیش تثبیت شده بود و بنا بر این مسابقه برابر شهرداری اراک برای صبا جنبه تشریفاتی داشت.

گلزنان صبا در این مسابقه محمد رضا نصیری و امیر حسین مثنایی بودند اما گل‌های این ۲ بازیکن نتوانست مانع از شکست صبایی شود که در ۹ بازی قبلی به خوبی از عهده جمع آوری امتیازات بر آمده بود.

تیم های فوتبال فجر سپاسی شیراز و شهید وفایی شیراز دیگر تیم‌های صعود کننده از این گروه شدند تا هر دو نماینده استان فارس  پس از صبا به مرحله دوم برسند در حالی که شهرداری اراک هم با وجود پیروزی امروز در قم موفق به صعود نشد.

مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در گروه‌های مختلف به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می‌شوند تا در نهایت چهره تیم‌های راه یافته به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در سال ۹۶ مشخص شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار