در آستانه دیدار تراکتورسازی و نفت و گاز گچساران اعلام شد:
مدیر رسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران: تنها خبرنگارانی مجوز حضور در محل نشست خبری را دارند که ID کارت سازمان لیگ را دراختیار داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 18 December 2016
تیم شگفتی ساز نفت و گاز گچساران که توانست تیم های لیگ برتری را یکی یکی از جام حذفی ، حذف کند ، اینبار در خانه باید از تیم دوم لیگ برتر ایران میزبانی کند.
تیم نفت و هواداران آن با تمام توان در حال برنامه ریزی هستند بلکه بتوانند از شرایط میزبانی نهایت بهره را ببرند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،نشست خبری قبل از بازی سرمربیان دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت و گاز گچساران در روز دوشنبه مورخ 29 / 9 / 95 راس ساعت 17 در سالن کنفرانس هتل پاسارگاد گچساران برگزار می شود.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر افزود: تنها خبرنگارانی مجوز حضور در محل نشست خبری را دارند که ID کارت سازمان لیگ را دراختیار داشته باشند.

امین دهقانی تصریح کرد : جهت بازی روز سه شنبه مورخ 30 آذر ماه بین دو تیم نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز کلیه خبرنگاران با داشتن ID کارت مخصوص در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از ورود عکاسانی که دارایID کارت و کاور مخصوص نیستند از ورود به زمین چمن استادیوم شهدای نفت جلوگیری بعمل می آید.

گفتنی است دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در روز سه شنبه 30 آذرماه از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای نفت برگزار خواهد شد.
گزارش :امین سبحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار