سرپرست تیم جوانان صبای قم:
سرپرست تیم جوانان صبای قم با اشاره به تشریفاتی‌بودن بازی صبا برابر فجر گفت: سازمان لیگ به تیم ما اعلام کرد که باید در این بازی حضور یابد چراکه ۳ تیم دیگر جدول چشم‌شان به بازی ماست و ممکن است سرنوشت آن تیم‌ها دچار تغییر شود.
کد خبر: ۳۴۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم، اصغر زرگر اظهار داشت: تیم جوانان صبای قم موفق شد در مرحله اول لیگ دسته اول کشور، با 19 امتیاز جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند.

وی ادامه داد: در بازی آخرمان که برابر تیم شهید وفایی شیراز انجام شد در قم موفق شد با یک گل این تیم را از پیش رو برداریم و صعودمان به دور بعد قطعی شود و بر این اساس دیدار بعد تیم به‌نوعی تشریفاتی به‌حساب می‌آمد.

سرپرست تیم جوانان صبای قم خاطرنشان کرد: دیدار هفته پایانی تیم جوانان صبا با تیم فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود که باید در این شهر به مهمانی این تیم برویم.

وی گفت: دیدار ما از ساعت 12 روز شنبه 27 آذرماه در ورزشگاه شهید دستغیب سوت آغاز این بازی زده خواهد شد.

زرگر با اشاره به تشریفاتی بودن بازی صبا برابر فجر بیان کرد: سازمان لیگ به تیم ما اعلام کرد که باید در این بازی حضور یابد زیرا سه تیم دیگر جدول چشمشان به بازی ماست و ممکن است سرنوشت آن تیم‌ها دچار تغییر شود و این اتفاق اگر بیفتد دور از وجه صبای قم است.

وی اضافه کرد: تیم جوانان صبای قم این بازی را نیز کاملاً با جدیت دنبال می‌کند و برای کسب سه امتیاز کامل به شیراز می‌رود تا اقتدار خود را به تمام حریفان ثابت کند و نشان دهد به‌صورت اتفاقی تا این مرحله نیامده است.

زرگر در مورد وضعیت جدول بازی‌های نیز تصریح کرد: تیم جوانان صبای قم با 19 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های شهید وفایی شیراز، فجر سپاسی شیراز و شهرداری اراک به ترتیب با امتیاز 13 تا 11 در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و برای کسب جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار