مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون، افزون بر 17 میلیارد ریال با حمایت استاندار به تیم های ورزشی استان کمک مالی پرداخت شد.جناب کامیاب در حالی با افتخار از کمک 1.7 میلیاردی به کل ورزش فارس سخن می گویند که در سایر استان ها این اعتبار و بلکه بیشتر از این به یک تیم اختصاص می یابد.
کد خبر: ۳۳۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 05 December 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون، افزون بر 17 میلیارد ریال با حمایت استاندار به تیم های ورزشی استان کمک مالی پرداخت شد.
 
به گزارش تابناک فارس:جناب کامیاب در حالی با افتخار از کمک 1.7 میلیاردی به کل ورزش فارس سخن می گویند که در سایر استان ها این اعتبار و بلکه بیشتر از این به یک تیم اختصاص می یابد.
 
گذشته از این ادعا وضعیت ورزش فارس و جایگاهش در کشور خود بیانگر میزان حمایت و مدیریت ورزش این استان پرپتانسیل است.

وی افزود : پارسال تیم فجر شهید سپاسی تمام شرایط برای صعود به لیگ برتر را داشت اما این اتفاق رخ نداد ضمن اینکه عواملی غیر از مسایل مالی بود که این تیم موفق به صعود نشد.
توجیه آقای کامیاب در مورد تیم فجر سپاهی بودن این تیم و فرستادن توپ به زمین سپاه فجر فارس است.
این سخن درست است و نمی توان از کم کاری سپاه فارس در این زمینه چشم پوشید اما ایشان باید بدانند که تیم تراکتورسازی تبریز هم متعلق به سپاه است؛با این حال تمام امکانات استان آذربایجان شرقی برای موفقیت این تیم بسیج است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: اگر چه در فوتبال توفیقی حاصل نشد اما در رشته‌های فوتسال، بسکتبال والیبال و هندبال موفقیت‌های خوبی کسب کردیم.
 
تمام این رشته هایی که در لیگ برتر حضور یافته اند از بخش خصوصی اند و با تلاش خودشان به لیگ برتر رسیده اند و در لیگ برتر به حمایت های مالی و معنوی مدیریت استان نیاز دارند.
 
و وضعیت نامطلوب تیم های لیگ برتری فارس حاکی از عدم حمایت از این تیم هاست.

انشاالله که فارس به وضعیت شایسته اش در ورزش کشور برسد.
برچسب ها: ورزش ، فارس ، لیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار