کسب لوح تقدیر "صنعت سبز" از سازمان محیط زیست کشور و تقدیرنامه از سازمان محیط زیست استان فارس، پارسیان را به پالایشگاه سبز تبدیل کرده است.
کد خبر: ۳۳۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 05 December 2016
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ، فرشید ابدالی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان که در نشست خبری بازدید خبرنگاران از این پالایشگاه، سخن می گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: بر اساس استاندارد و شاخص های زیست محیطی ارایه شده از سوی سازمان حفظ محیط زیست، فضای سبز اختصاص داده شده به این مناطق که باید 10 درصد باشد، در حال حاضر و در این پالایشگاه، بیش از 20 درصد است.

به گفته مهندس ابدالی، این شرکت با برگزاری جلسات منظم با سازمان محیط زیست استان فارس، زیرساخت های مورد نیاز برای بررسی شاخص هایی همچون، کیفیت هوا، پساب صنعتی، فضای سبز و .... را برای این سازمان فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان با اشاره به این که این پالایشگاه یکی از مدرن ترین تصفیه خانه های پساب صنعتی این استان را در اختیار دارد، گفت: با توجه به وجود برج های Adsorber (جذب کننده)، میزان فلرینگ در این پالایشگاه بسیار ناچیز و از نظر نوع میعانات، ما مرغوب ترین نوع میعانات گازی را روانه بازار می کنیم.

وی با بیان این مطلب که پالایشگاه پارسیان به لحاظ استاندارد و شاخص های آن، بسیار بالاتر از بقیه پالایشگاه ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: عوارض آلایندگی در این پالایشگاه تقریباً صفر و تلاش برای ایجاد فرهنگ صحیح محیط زیست از برنامه های مدون و بسیار جدی این شرکت است.

به گفته ابدالی، شرکت پالایش گاز پارسیان طی سال جاری بیش از 15 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه نیز داشته که در نوع خود و در مقایسه با دیگر شرکت های پالایشی، کم نظیر است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان همچنین راه اندازی سیستم های اعلام و اطفای حریق، انجام 100 درصد طب صنعتی کارکنان با برنامه زمان بندی شده، ارتقای سیستم آب آتش نشانی و دوره های بازآموزی HSE را برای مدیران جوان پالایشگاه و نیروهای تحصیلکرده از جمله فعالیت های شاخص این حوزه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار