معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: تیم های دانش آموزی منتخب فارس در مسابقات المپیاد جهانی رباتیک حضوری پر رنگ داشتند.
کد خبر: ۳۳۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 05 December 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس: 
دکتر ناصر قجری گفت: سیزدهمین دوره مسابقات المپیاد جهانی رباتیک با حضور 2000 دانش آموز و دانشجوی منتخب از 60 کشور دنیا ، در قالب 550 تیم در شهر دهلی کشور هندوستان برگزار شد.
وی گفت: در این مسابقات که ازپنجم تا هفتم آذر ماه 1395 برابر با 26 ؛27 و 28 نوامبر 2016 برگزار شد، 12 تیم در بخش دانش آموزی و 2 تیم نیز در بخش دانشجویی از کشور ایران حضور داشتند که سه تیم از تیم های اعزامی مرکب از دانش آموزان تلاشگر شهر شیراز بودند.
وی گفت: در این مسابقات، تیم های دانش آموزی فارس موفق به کسب رتبه 24 جهان در بخش seniorو regular و رتبه 29 جهان در بخش regular-elementary شدند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش افزود: این دوره از مسابقات در چهار شاخه تخصصی footballو regular و open وuniversity برگزارشد که دو رشته از این دوره از مسابقات به اسامی openو regular موضوع مسابقات بحث مدیریت پسماند را به خود اختصاص داده بود.
وی گفت: در این دوره از مسابقات کشور های مالزی، تایلند و روسیه به ترتیب توانستند رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.
چهاردهمین دوره مسابقات المپیاد جهانی رباتیک، سال آینده در کشور کاستاریکا برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار