استاندار فارس از پرداخت اعتبار تخصیص یافته ۳۰ میلیاردتومانی به ورزشگاه ۲۲ ساله و نیمه‌تمام میان‌رود شیراز خبرداد و گفت: با پرداخت این اعتبار تا پایان آذر، ورزشگاه بزرگ میان‌رود تا چند ماه آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۳۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 05 December 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیدمحمدعلی افشانی امشب در مراسم تجلیل از تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری و ورزشکاران برگزیده استان فارس با قدردانی از فعالیت‌های حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس به عنوان مدیر لایق، کاردان و پرتلاش اظهار داشت: با دریافت اعتبار تخصیص یافته شده ورزشگاه میان‌رود، طلب پیمانکاران پرداخت تا پروژه در موعد مقرر افتتاح شود.

وی با بیان اینکه اگر قدمی در حوزه ورزش بر می داریم می دانیم که به نتیجه می رسد، افزود: امسال مسابقات جهانی کشتی بدون کوچکترین حاشیه و بزرگنمایی، با کسب نتایج خوب و همچنین مسابقات جهانی دو ماراتن به بهترین شکل ممکن در استان فارس برگزار شد.

استاندار فارس با اشاره به افتتاح خانه کشتی در شیراز، بیان کرد: سالن شهید دستغیب نیز با هزینه حدود چهار میلیارد تومان بازسازی شد و امروزه به عنوان سالنی در خور مردم فارس و شیراز مورد استفاده قرار می گیرد.

افشانی با بیان این که با تلاش‌های صورت گرفته، اعتبارات مورد نیاز به منظور تکمیل ورزشگاه میانرود تامین می‌شود، اظهار داشت: 200 هزار متر مربع فضای ورزشی جدید در استان فارس تحویل ورزش دوستان شده است.

استاندار فارس تصریح کرد: امروز باید برای نیروی انسانی هزینه کنیم، زیرا اگر کسی به قهرمانی برسد برای خودش، خانواده‌اش، شهرش، استانش و کشورش مایه افتخار است، به ویژه در لحظه ای که پرچم کشورش به اهتزاز در می‌آید.

افشانی با بیان این که امسال تلاش‌های بیشتری برای حمایت از تیم های فوتبال استان فارس صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: خیلی علاقه داریم فارس تیمی در لیگ برتر فوتبال داشته باشد تا جوانان با انگیزه به ورزشگاه ها مراجعه کنند.

استاندار فارس با یادآوری حمایت‌های انجام شده مالی از تیم فجر شهید سپاسی برای صعودش به لیگ برتر، گفت: سال گذشته تلاش‌های انجام شد اما نیاز است که اعضای تیم‌ها هم تلاش بیشتری نشان داده و انجام دهند.

افشانی تصریح کرد: امروز کار غلامحسین پیروانی به‌عنوان سرمربی تیم فجر شهید سپاسی بسیار دشوار است و ماندن این تیم در لیگ دسته یک هم انتظار زیادی است و اعتقاد دارم که تمام تیم‌ها در لیگ‌های مختلف باید حمایت شوند و بر این اعتقاد پایبند هستم.

وی افزود: استان فارس پایگاه تمدنی ایران است و با گذشته ای چنین درخشان نباید به گونه‌ای باشد که در لیگ برتر کشور تیمی نداشته باشد و این هدف با کار جمعی محقق می‌شود.

استاندار فارس همچنین در مورد زنان ورزشکار گفت: زنان ورزشکار با امکانات کمتر موفقیت‌های خوبی داشته‌اند و اگر به اندازه مردان از آنان حمایت می‌شد، موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کردند، قول داد که حمایت ویژه‌ای از تمام ورزشکاران خصوصا بانوان ورزشکار داشته باشد.

افشانی خاطرنشان کرد: ما تلاش خود را انجام می‌دهیم اما شما مربیان و ورزشکاران نیز باید با تدبیر و اندیشه و تلاش بیشتر ورزش فارس را به جایگاه شایسته خود برسانید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار