بی شک با هجمه های فرهنگی غرب و وجود دجالواره های خانمانسوز مسئولین می بایست بیش از پیش در خصوص حل و فصل مسائل مربوط به دیجیتال واکنش نشان دهند تا مردم را از گرایش به ماهواره بازدارند.
کد خبر: ۳۳۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 04 December 2016
تابناک فرس به نقل از مارگون: ایجاد شبکه دیجیتال در شهرستان سپیدان برای برخورداری مردم از این تکنولوژی چندسالی است که راه اندازی شده اما متاسفانه چندروزی است با مشکلات و معایب فراوانی مواجه شده است.

اختلال و قطعی مکرر شبکه های دیجیتال در شهرستان سپیدان خصوصاً در فصول سرد و برفی به علت عدم پوشش 100درصدی و اخلال در زیر ساخت های اساسی شبکه دیجیتال در این شهرستان است، که با کوچکترین قطعی برق و بارش باران و هرگونه شرایط جوی دیگر10شبکه از 20شبکه گیرنده های دیجیتال در این شهرستان نیز قطع می شود.

حال چند روزی است که شبکه های دیجیتالی شهرستان سپیدان از جمله شبکه استانی قطع است و مردم این شهرستان با تماسهای پی در پی با خبرنگارما جواب قطعی از سوی مسئولین امر در خصوص رفع موانع مجود دریافت نکرده اند در حالی که چنین معضلی در دیگر نقاط استان دیده نمی شود.

اهالی شهر اردکان امواج شبکه های دیجیتالی را در برخی از مناطق بصورت ماهواره ای و در برخی مناطق نیز به صورت ریلی دریافت می کنند که در بعضی از مواقع و به علت مسائل و مشکلات جوی و ... با قطعی و اخلال روبروست.

بی شک با هجمه های فرهنگی غرب و وجود دجالواره های خانمانسوز مسئولین می بایست بیش از پیش در خصوص حل و فصل مسائل مربوط به دیچیتال و ... واکنش نشان دهند تا مردم را از گرایش به ماهواره و ... بازدارند.

لذا امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی با پیگیری های خود و مساعدت صدوا وسیمای مرکز فارس هر چه سریعتر این مشکلات را رفع نمایند تا از پیامدهای تلخ شبکه های ماهوراه ای در شهرستان و استان در امان بمانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار