استاندار فارس خواستار تلاش و پیگیری بیشتر مدیران استان برای افزایش اعتبارات سال آینده فارس شد.
کد خبر: ۳۳۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 03 December 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: محمد علی افشانی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی فارس، گفت: سال گذشته پیگیری های مختلفی را انجام دادیم تا اعتبارات ملی استان متناسب با ظرفیت ها باشد که قول مساعد برای سال جاری گرفته شد.

وی ادامه داد: وظیفه استاندار برگزاری جلسه با وزیر و رایزنی برای افزایش اعتبارات است اما پیگیری و دریافت این اعتبارات بر عهده مدیران دستگاه ها است.

استاندار فارس تصریح کرد: دستور افزایش اعتبار از وزیر گرفته شده و امروز وظیفه مدیران است که با هماهنگی با مدیران مرکز به دنبال افزایش اعتبارات مجموعه خود در بودجه سال آینده باشد.

افشانی یادآور شد: سال گذشته با اینکه بودجه تصویب شده بود با تلاش و جلسات فراوان توانستیم بودجه عمرانی فارس را ۷۸ درصد محقق کنیم که ۱۲ درصد بیشتر از کشور بود.

وی ادامه داد: مدیران فارس بدانند که اگر برای رفع مشکلات مردم التماس کنند اشکال نیست بنابر این مدیران فارس باید بیش از گذشته کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه برخی از پروژه های استانی به دلیل همین پیگیری ها در حال اتمام است، گفت: زمانی ورزشگاه میانرود به عنوان یک اثر تاریخی مطرح بود اما سال گذشته و سال جاری توانستیم اعتبارات مناسبی برای آن جذب کنیم.

افشانی تاکید کرد: هیچ پروژه ای بدون تعصب و پیگیری مدیر به نتیجه نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: بحث استفاده از اسناد خزانه اسلامی باید اولویت باشد که برخی از دستگاه ها به این مهم توجه ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار