دولت گذشته خدمت خود را کرد و آنها که درباره قطار شیراز اصفهان ناحق گفتند امروز روسیاه شدند...
کد خبر: ۳۳۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 02 December 2016
تابناک فارس به نقل از حافظ نیوز:آیت الله حائری شیرازی نماینده سابق مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی یادداشتی به تقدیر از تلاش دولتها برای توسعه ناوگان ریلی کشور و نقد بداخلاقی های سیاسی در این باره پرداخت.
متن این یادداشت به شرح زیر است:
در قطار شیراز قم هستم. مسئولین قطار از من می‌خواهند در رابطه با وضعیت ناوگان ریلی کشور مطلبی بنویسم که برایشان چنین نوشتم:
وقتی در دولت سابق راه آهن شیراز اصفهان افتتاح شد، تبلیغات سوئی بر ضد آن دولت انجام گرفت که این راه آهن ناقص و خطرناک است و از اساس بر روی حساب و کارشناسی، احداث نشده است و این خدمت را بعنوان خیانت بزرگ آن دولت در تمام زمینه‌ها به حساب آوردند.
اگر زیرساخت راه آهن، آنگونه که علیه دولت سابق تبلیغ می‌کردند ناقص بود، چطور ممکن است مدرنترین قطار مسافری روی آن حرکت کند و همه گونه رضایت مسافرین را فراهم نماید؟
دولت گذشته خدمت خود را کرد. اجر او با خدا که توانست از ابتدایی‌ترین تا نهایی‌ترین برنامه راه آهن فارس را انجام دهد. تبلیغات سوء آن روز مایه روسیاهی‌شان در امروز شد.
متروی تهران نیز همینگونه شد. آنقدر برای احداث کننده آن تبلیغ سوء شد که این کارها اشرافی‌گری، پرهزینه و غیر ضروری است که در روز افتتاح مترو، از بانی اول ساخت مترو دعوت نگردید. حال امروز اگر یک ساعت متروی تهران تعطیل شود، تهران فلج خواهد شد. حیات امروز شهر تهران به مترو است.
آن کسانی که بانیان اولیه مترو را مورد حجمه خود قرار می‌دادند از گناه خود پشیمان هستند و آنها که فحش‌ها را به جان خریدند تا خدمت انجام گیرد، پیش خداوند رو سفیداند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار