مرتضی کریمی گفت: توقیف، تذکر شفاهی و تذکر کتبی همراه با توهین سهم منتقدان دولت در چند مدت اخیر است و افرادی مثل آقای زاکانی، آقای عباسی و.. در نظر دولت جمهوری اسلامی مجرم هستند.
کد خبر: ۳۳۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 01 December 2016
تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی فارس: مرتضی کریمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره) شیراز در رابطه با لغو سخنرانی ها اظهار داشت:  پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان،دولت یازدهم برای روی کار آمدن4 محور اساسی را محور تبلیغ انتخاباتی خود کرد:1-سروسامان دادن اوضاع اقتصادی کشور2-لغو تحریم های بین المللی وصعود سیاست خارجی3-برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی4-حمایت از فضای نقادی در کشور.

وی در ادامه گفت:از شاخص های تورم و رکود که بگذریم و از نافرجام ماندن برجام این سند پر ابهام که بگذریم و حتی از توهین بی سابقه سعودی های پلید به ملت عزیز ایران که بگذریم در چند مدت اخیر آزادی بیان دچار تحول شده  و به صورت جدید تعریف می شود.

وی افزود: مقامات دولتی  کشور در سه ساله اخیر به کرات از آزادی بیان،دموکراسی،حمایت از فضای نقد و نقادی و..سخن به زبان آورده اند اما با مروری ساده و گذرا به وضعیت فضای رسانه ای کشورمتوجه می شویم که قضاوت در این مورد زیاد هم  سخت نیست

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: توقیف، تذکر شفاهی و تذکر کتبی همراه با توهین سهم منتقدان دولت در چند مدت اخیر است و افرادی مثل آقای زاکانی، آقای عباسی و.. در نظر دولت جمهوری اسلامی مجرم هستند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: البته جرم ایشان عبور از خطوط قرمز نظام نیست جرم ایشان عبور از خطوط بنفش دولت است و در نظر دولت،  برجام این متن پر ابهام که ساختاری ضعیف داشت و به خاطر عجله زاید الوصف حتی به جزئیاتش هم توجه نشد مقدس است و انتقاد از آن، بایکد شدن را در بر دارد.


وی در پایان عنوان نمود: متاسفانه در چند سال اخیر پدیده هایی نوظهور و هتاک، چون علی مطهری در کشور در حال رشد هستند ،علی مطهری که به کرات برخلاف خطوط قرمز نظام از رفع حصر سخن رانده، برخلاف مبانی فکری متفکر شیعه،شیخ مرتضی مطهری به حریم مطهر امام رضا(علیه السلام) توهین کرده،در کمال پر رویی به ریاست محترم قوه قضاییه توهین کرده است در چشم برخی عزیز می شود و به خاطر  لغو سخنرانی اش هیاهویی به پا می کنند طوری که ناقضان حریم آزادی بیان، خود را سینه چاک حریم آزادی بیان معرفی می کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار