مدیر اجرایی دومین دوره مسابقه دانشجویی سازه ماکارونی در جهرم از شرکت ۱۶ تیم از دانشگاه‌های کشور در این مسابقه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 30 November 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:فاطمه بهبودی نسب با بیان اینکه ۱۶ گروه در این دوره شرکت کردند، گفت: شرکت‌کنندگان از دانشگاه اندیشه، دانشگاه آزاد جهرم، دانشگاه پیام نور، دانشگاه باهنر شیراز و دانشگاه قشم هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایجاد طراوت علمی در بین دانشجویان بوده افزود: برای آموزش شرکت‌کنندگان جلسات آموزشی بوسیله مهندس غفارپور برگزار شده است.

بهبودی نسب اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال دومین سال برگذاری مسابقه سازه ماکارونی دانشجویی در جهرم بوده است استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

وی عنوان کرد: مسلما برای انجام هر کاری مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما خوشبختانه همه مسیولان این مسابقه نهایت همکاری را برای برگذاری بهتر این برنامه داشته‌اند.

از سوی دیگر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که از حامیان برگزاری این دوره از مسابقات است نیز به خبرنگار مهر گفت: ایجاد شور و نشاط،در بین دانشجویان و جذب آنها به کارهای علمی یکی از دلایل اصلی حمایت از این برنامه بوده است.

محسن نعمت‌اللهی با اشاره به لزوم تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام نهادها و ارگان‌هایی که در بحث فرهنگ فعال هستند افزود: قطعا اینگونه برنامه‌ها باعث خواهد شد دانشجویان بیشتر اوقات خود را جذب فعالیت‌های مفید کنند.

وی همچنین به استقبال خوب شرکت‌کنندگان از این برنامه اشاره و یادآور شد این مسابقه ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۲ آذرماه در تالار فردوسی این اداره واقع در بلوار معلم برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار