در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیکر پاک و مطهر دوشهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح دیروز بر دستان مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور و مسوولین شهرستان فسا تشییع و پس از اقامه نماز در محل یادمان شهدا در دانشگاه علوم پزشکی فسا آرام گرفتند.
کد خبر: ۳۳۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 29 November 2016
news.3561.jpg
به گزارش تابناک فارس:در این مراسم دکترعلیرضا عسکری ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت : رحلت پیغمبر اکرم(ص) داغ برزگی برای مسلمین بود اما داغ از بزرگتر آن بود که وصیت پیغمبر بر خلافت امیرالمومنین علی(ع) را زودتر از خود پیغمبر دفن کردند.
news.3565.jpg
دکترعسکری با اشاره به اینکه پس از گذشت 1400 سال از دوران امامت امام علی(ع)، افزود : هنوز هم جهان در حسرت امامت امیرالمومنین و تشکیل حکومت اسلامی بعد از ایشان است.
news.3552.jpg
وی با تاکید براینکه پیکر پاک و مطهر پیغمبر روی زمین بود که رفتند دنبال خلیفه ای که پیغمبر تکلیف آن را معلوم کرده بود،گفت : امروز در این جمع یک عهد و میثاق می بندیم و به همه عالم اعلام می کنیم که یا رسول ا... ما از آن جمعی که رفتند سخیفه نیستیم ما پشت سر مولا امیرالمومنین و ولایت هستیم و راه ما همین راه خواهد بود.
news.3550.jpg
رییس دانشگاه گفت : این شهدایی که به امام زمانشان لبیک گفتند و صحنه را ترک نکردند و حتی نامی هم از خودشان باقی نگذاشتند ، گواه ما هستند.
news.3545.jpg
دکترعسکری ضمن آرزوی عزت ، از میزبانی و حضور حماسی مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهر فسا قدردانی نمودند.
news.3546.jpg
وی در پایان با دعاهای اللهم عجل لولیک الفرج ، اللهم احفظ قاعدنا الخامنه ای و اللهم اشفع کل مریض به سخنرانی خود پایان داد.
news.3558.jpg
گفتنی است مراسم تشییع پیکر پاک این شهیدان گرانقدر از میدان امام حسین(ع) فسا به سمت دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار شد.
 
 news.3551.jpg
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار