فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: جاده قدیم مشهد به تردد زائران پیاده دهه آخر صفر اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۳۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 26 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در نشست خبری به منظور ایام پایانی دهه صفر در محل فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: با حضور فراوان زائران در این ایام در مشهد مقدس وظیفه سختی خواهیم داشت و ان‌شاءالله میزبان خوبی برای زائران امام رضا(ع) خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در ورودی‌های مشهد برای سهولت در رفت و آمد محدودیت‌های ترافیکی خواهیم داشت و پلیس در جاده‌ها به صورت محسوس و نامحسوس برای کمک به زائران حضور دارد.

سردار امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: جاده ملک‌آباد تنها برای استفاده زائران خواهد بود و خودروها ممنوعیت رفت و آمد دارند. از فردا یکشنبه ساعت هشت صبح محدودیت ترافیکی برای تردد هرگونه کامیون، تریلی و غیره داریم. خودروهای حامل وسایل امدادی و خوراکی از این محدودیت استثنا هستند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: آزاد راه شهید شوشتری جایگزین جاده ملک‌آباد خواهد بود و هیئت‌ها نمی‌توانند وسایل خود را با خودروهای سنگین و باری به مشهد انتقال دهند.

وی با بیان این که حدود 700 پلیس‌ افتخاری به ما کمک می‌کند، گفت: از افرادی که نذورات خود را در جاده‌ها پخش می‌کنند تقاضا داریم تا در محل نزدیک مقرهای پلیس این کار را انجام دهند.

امیری مقدم با بیان این که علاوه بر نیروهای حاضر 17 هزار نیروی دیگر نیز آماده خدمت‌رسانی شده‌اند، اظهار داشت: پارکینگ‌های حرم مطهر از هفتم تا چهارشنبه دهم آذرماه هیچ‌گونه خودرویی را پذیرش نمی‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در این مدت مرزبانی خراسان رضوی در آماده باش کامل است  و تمهیدات لازم برای خروج زائران برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از توان یگان ویژه برای خدمت‌رسانی بهتر در مشهد استفاده خواهیم کرد و از مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده مورد مشکوک مراتب را به ماموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار