مدیر اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اقلید فارس گفت:محورهای شریانی و کوهستانی اقلید، با وجود بارش برف باز است و تردد در آن جریان دارد.
کد خبر: ۳۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 24 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سعید کشاورزی با اشاره به بارش برف و بروز کولاک درمحورهای کوهستانی شهرستان اقلید ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، اکیپ های راهداری برای ارائه خدمات به حالت آماده ‌باش برای مقابله با موج سرمای پیش رو باشند.
مدیر راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اقلید افزود: گردنه تیمارگان و امامزاده اسماعیل(ع) با تلاش شبانه‌ روزی راهداران برای تردد باز است و به مسافران توصیه می شود تا ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری برای تردد از تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ استفاده کنند.
اکبرمیرقدری کارشناس اداره هواشناسی اقلید به ایرنا گفت: بارش برف و باران و رگبار از چهارشنبه تا دوشنبه هفته آینده پیش بینی می شود و شدت فعالیت سامانه و بارش از ظهر شنبه تا عصر دوشنبه آینده و بیشتر برای شمال غرب ، غرب و مرکز استان فارس پیش بینی می شود .
وی ادامه داد :کاهش محسوس دما و یخبندان پس از عبور سامانه بارشی اتفاق می افتد .
میرقدری اضافه کرد : روز گذشته(چهارشنبه) کمینه دما در اقلید 10 درجه سانتیگراد زیر صفر بود و امروز انتظار می رود به هشت درجه زیر صفر برسد .
این کارشناس هواشناسی به دامداران توصیه کرد از بردن دام ها در اطراف رودخانه ها و محل هایی که خطر طغیان و آبگرفتی وجود دارد پرهیز کنند و با توجه به موج سرما در روزهای آینده، دام ها را در برابر سرما محافظت کنند .
اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار