معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه فارس گفت: سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در این استان پایان یافت.
کد خبر: ۳۳۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 22 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالحمید سنگی،افزود: بر اساس جمع بندی هایی که تاکنون انجام گرفته، چهار میلیون و 600 هزار تن در این استان سرشماری شده اند که با توجه به عدم بارگذاری اطلاعات توسط ماموران این عدد دچار تغییر خواهد شد و طی روزهای آتی آمار دقیق را پس از استخراج و جمع بندی نهایی اعلام خواهیم کرد.
وی ادامه داد: آن دسته از شهروندانی که کد خانوار غایب در اختیار دارند تا چهارشنبه فرصت دارند که با مراجعه به سامانه سرشماری به آدرس sarshomari95.ir نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود اقدام کنند.
او اظهار کرد: شهروندانی هم که تاکنون به هردلیل درسرشماری شرکت نداشته اند وکد خانوار غایب نیز در اختیار ندارند می توانند برای ثبت نام با شماره تلفن های 32260019، 32260021 الی 28 و 32260038 تماس بگیرند و اطلاعات خود را در اختیار ماموران ما قرار دهند.
سنگی، ضمن قدردانی از همکاری مردم در برگزاری سرشماری اینترنتی و حضوری افزود: همین همکاری ها و احساس مسئولیت سبب شد که استان فارس در برگزاری این سرشماری از ابتدا تا انتها جزو استان های موفق و پیشرو باشد.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه فارس، همچنین از اصحاب رسانه، فرمانداران و تمام مجموعه هایی که به هر نحو در برگزاری این سرشماری نقش داشتند قدردانی کرد.
وی افزود: در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 حدود 2 هزار تن به عنوان عوامل اجرایی نقش داشتند که با توجه به فراهم بودن اعتبارات لازم برای پرداخت حق الزحمه ماموران سرشماری، به محض ارسال اطلاعات عملکردی آنها از سوی فرمانداری ها، نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.
سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 در ساعت 24 سی ام مهرماه پایان یافت و جمع آوری حضوری اطلاعات نیز که از بیست و هشتم مهرماه 95 آغاز شده تا بیست و هشتم آبان ماه ادامه یافت و تا سوم آذرماه نیز آمار خانوارهای غایب جمع آوری خواهد شد.
نخستین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1335 انجام شد.
از سال 1335 تا 1385 سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران به موجب قانون هر 10 سال یک بار اجرا می شد که در سال 1386 و براساس مصوبه هیات وزیران، فاصله زمانی اجرای سرشماری های عمومی نفوس و مسکن از 10 سال به پنج سال کاهش یافت.
هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در روزهای دوم تا بیست و دوم آبان ماه سال 1390 انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار