تعدادی از شهروندان شیرازی و کسانی که قصد مسافرت با اتوبوس به شهرستان های استان را دارند، از نبود اتوبوس های بین شهری در پایانه های مسافربری گله مند بودند.
کد خبر: ۳۳۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 21 November 2016
تابناک فارس به نقل از شیرازه:درحالی که  بسیاری از زائران پیاده روی اربعین در حال بازگشت به میهن اسلامی هستند و تمام دستگاه ها خود را برای خدمات رسانی شایسته آماده شده اند اما درون شهرها مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است.
 
یکی از فروشندگان بلیط اتوبوس های بین شهری در استان فارسگفت: در حال حاضرهیچ بلیطی به فروش نمی رسد و ممکن است بین روز یک دستگاه اتوبوس به ما تحویل بدهند تا بتوانیم به مسافران  بعضی شهرها خدمات ارائه دهیم.
 
یکی از مسافران که  برای تهیه بلیط به پایانه کاراندیش مراجعه کرده بود گفت: برای خرید بلیط جهت سفر به شهرستان بوانات به دفتر فروش بلیط مراجعه کردم که متوجه شدم هیچ بلیطی فروخته نمی شود.
 
خانم مرادی ادامه داد: وقتی علت را از فروشنده بلیط جویا شدم، در جوابم گفت: اتوبوس نداریم.

کمبود اتوبوس و آوارگی مسافران در پایانه های مسافربری شیراز

 مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان فارس گفته بود: 
170 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زایران اربعین حسینی، از شیراز به منطقه مرزی شلمچه اعزام کردیم و  این اتوبوس ها تا هفتم آذر ماه، زائران را از پایانه های درون شهری شلمچه به مرز و از مرز به پایانه های درون شهری استان فارس انتقال می دهند.
حال این سوال مطرح است که آیا برای جایگزین این تعداد دستگاه اتوبوسی که به مرز اعزام شده است، جایگزینی تعیین شده است؟

مسئولان ذیربط چه تمهیداتی اندیشیده اند تا مردمی که قصد سفر به شهرهای استان را دارند در پایانه های مسافربری سرگردان نشوند؟
 
زائران پیاده روی اربعین باید در اولین فرصت و با برنامه ریزی های دقیق و منظم از مرزها تا شهرهایشان رسانده شوند اما نباید از دیگر مردم نیز غافل شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار