فرماندار نی ریز در مورد امور اقتصادی کشور اظهار داشت: در کشور در سال های گذشته انحرافاتی وجود داشت ولی در دولت تدبیر و امید این انحرافات از بین رفت و آینده درخشانی در پیش روی کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵ 19 November 2016
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز: جلسه شورای اداری شهرستان نی ریز با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان و روسای ادارات برگزار شد.

فرماندار نی ریز در ابتدای جلسه گفت: در آستانه اربعین قرارداریم و این ایام را تسلیت می گویم و شاهد شور حسینی زائران که در مسیر نجف به کربلا هستند و شاهد عبور کاروان ها از شهرهای استان فارس که مسیر ترانزیت زائران حسینی از کشورهای همسایه و مسلمان است، هستیم .

وی در خصوص وضعیت داخلی کشور بیان کرد : تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بیشتر شده ولی کشور در مسیر خود به پیش می رود، با امنیت تمام در بین کشورهای همسایه و خاورمیانه که در حال جنگ هستند در جهان می درخشد .

امیری در مورد امور اقتصادی کشور اظهار داشت  : در کشور در سال های گذشته انحرافاتی وجود داشت ولی در دولت تدبیر و امید این انحرافات از بین رفت و آینده درخشانی در پیش روی کشور قرار گرفت .

وضعیت ثبات اقتصادی، سیاسی در ارتباط با جهان و... در این دولت حاکم شده، علی رقم شعارهای بی مفهوم که در گذشته باعث مشکلاتی شده بود .

فرماندار نی ریز ادامه داد: این دولت راه تعامل سازنده با جهان را در پیش گرفت و طبق گفته رهبر انقلاب این انتخابات آمریکا به پیشرفت کشور ربطی ندارد .

کشور آمریکا 37 سال با ملت و نظام ما دشمنی کرده، سیاست های اصولی ما تغییر نخواهد کرد و استکبار قابل اعتماد نیست . بنای این دولت تعامل سازنده با همه ی دنیاست به غیر از رژیم صهیونیستی غاصب که در حق مسلمانان به خصوص مردم فلسطین ظلم کرده است .

برخی با اقدامات دشمنان داخلی و خارجی هم صدا شدند و تا دولت منتخب ملت بزرگ ایران را تخریب کنند و اکنون هم شاهد این تخریب ها هستیم .

فرماندار نی ریز گفت : پایان امسال شاهد بهره برداری پروژه ها خواهیم بود . دست ما در این سال پر است ، پروژه های چون جاده استهبان به نی ریز و قطرویه به سیرجان، گردنه ی لای رز که در سال 94 چهار خطه شدن آغاز شد که در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد و همچنین در حوزه اقتصادی شاهد بهره برداری از پروژه های سیمان، فولاد خواهیم بود

وی در پایان در خصوص احیا تالاب بختگان بیان کرد:  در مورد احیاء بختگان بیش از 10 مکاتبه کشوری در سطح ورزا انجام شده است  و در سفر ریاست جمهور دو مرتبه معاون رئیس جمهور حضور پیدا کردند .

وزیر جهاد و نیرو همه بازدید کردند همه در تلاش برای احیای تالاب بختگان هستند . کار گروه ملی همانند کار گروه دریاچه ارومیه تشکیل باید شود که اقدامات اولیه انجام شده  و الان رویکرد اساسی درباب احیاء تالاب ها احیاء بختگان است .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
پس ماجرای این اختلاس چند ده هزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان که به اذعان دادستان کل کشور قسمت اعظم آن مربوط به سال94 بوده چی هست؟؟؟ما نمی دانیم قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار