معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:
مسئولان اجرایی استان با توجه به اهمیت سواد و سواد آموزی در سطح جامعه باید مقید به این امر ضروری باشند و در این راستا اهتمام شود
کد خبر: ۳۲۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 12 November 2016
به گزارش تابناک لرستان ، مهرداد غضنفری روز شنبه در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی افزود :مسئولان اجرایی استان با توجه به اهمیت سواد و سواد آموزی در سطح جامعه باید مقید به این امر ضروری باشند و در این راستا اهتمام شود.وی اظهار کرد : اجرای اهداف دستگاه های اجرایی در صورت بهرهمندی از سواد جامعه هدف موفقیت آمیزتر خواهد بود.
وی بیان کرد :در این راستا دستگاه های مربوطه باید با استفاده از منابع مورد نیاز در این راستا اقدامات چشمگیری داشته باشند.
به گفته غضنفری استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی در راستای آموزش سطح جامعه باید استفاده شود و این در حالی است که روستاهای استان بیشتر نیازمند خدمات سواد آموزی هستند.
وی افزود :هزینه های سواد آموزی باید در داخل خانواده ها سوق داده شود چراکه علاوه بر ایجاد سواد منبع درآمد نیز خواهد بود.وی اظهار کرد : رتبه بندی دستگاه ها در این راستا در ارزیابی عملکرد دستگاه ها باید لحاظ شود و رقابت در این زمینه بیشتر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت :همکاری رسانه ها در راستای توسعه فرهنگ سواد آموزی در سطح جامعه بسیار تاثیرگذار و ضروری است.
وی اظهارکرد : در راستای تامین اعتبار مورد نیاز سال 96 نیزمنبع مالی قابل قبولی باید تعریف شود درحالیکه دستگاه های اجرایی نیز می توانند در این راستا فعالیت داشته باشند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار