معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز از یکسان‌ سازی جنوب و شمال این شهر با هدف برقراری عدالت‌ در سیستم مدیریتی شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 24 October 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: احمد همتی بوشهری معاون شهردار شیراز گفت: یکسان‌ سازی شمال و جنوب شهر و ارائه فعالیت‌ های زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار مهم‌ترین استراتژی و رویکرد شهرداری شیراز است.
وی افزود: اجرای 35 برنامه عمرانی، ورزشی و هنری در کم‌تر از یک ماه در مناطق محروم، احداث خانه محله و پارک بزرگ 58 هکتاری مادر که سالن‌ های تیراندازی و دومیدانی، پیست دوچرخه‌ سواری دارد، ازجمله فعالیت ‌های اجرایی این نهاد مردمی بوده است.
همتی ادامه داد: بسترسازی سخت ‌افزاری برای جامعه هدف در 9 منطقه آسیب‌ پذیر، توزیع عادلانه امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی شامل احداث مجتمع ‌های ورزشی، فرهنگسرا و کتابخانه در مناطق ده‌پیاله، سهل‌آباد و شیخ علی چوبان در راستای یکسان‌ سازی مناطق انجام شده است.
همتی بوشهری تصریح کرد: احداث 37 زمین چمن که بخش عمده آن در جنوب کلان‌ شهر شیراز اجرایی شده است و نیز گسترش فضا های فرهنگی متناسب با ذائقه شیراز سومین حرم اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) از دیگر برنامه ‌های اجرایی در این شهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار