معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس به همراه چهار استان دیگر میزبان جشنواره چهل و ششم فیلم رشد شد.
کد خبر: ۳۱۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 23 October 2016
تابناک فارس به نقل از ایکنا: عبدالرسول احمدی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس روز گذشته، اول آبان در کمیته استانی برگزاری جشنواره فیلم رشد از برگزاری چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در فارس خبر داد و گفت: این جشنواره در فارس به همراه ۴ استان دیگر برگزار می‌شود.
 وی افزود: پس از برگزاری جشنواره فیلم رشد در تهران، جشنواره‌هایی تحت عنوان مروری بر این جشنواره در استان‌های دیگر برگزار می‌شد که در آن بخشی از فیلم‌های جشنواره اصلی در شهرستان‌ها نمایش داده می‌شد.
احمدی اظهار كرد: امسال شرایط با سال گذشته دراستان فارس متفاوت شده و این جشنواره همزمان با تهران در استان فارس نیز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره آبان‌ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود، افزود: فیلم‌های چهل و ششم جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ۵۳ منطقه این استان به نمایش گذاشته می‌شود که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: جشنواره فیلم رشد در آموزش مفاهیم آموزشی تربیتی و مهارت‌های زندگی به کمک تصاویر متحرک تاثیر بسیاری دارد.
احمدی گفت: سال گذشته ۱۳۹ سالن نمایش و ۴۲ عنوان فیلم در ۴۱ منطقه نمایش داده شد که با تمهیدات پیش‌بینی شده این رقم امسال به ۵۳ منطقه افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه تمامی دانش‌آموزان به همراه اولیا خود وهمچنین فرهنگیان می‌توانند در سالن‌های نمایش این جشنواره حضور پیدا کنند، تأکید کرد: فیلم‌های نمایش داده شده توسط مخاطبان ارزیابی می‌شود و نتایج به وزارتخانه ارسال خواهد شد.
یادآور می‌شود، جشنواره چهل و ششم فیلم رشداز ۱۴ الی ۲۱ آبان‌ماه در تهران و چهار استان از جمله فارس برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار