مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: به علت کمبود اعتبار، روند اجرای برخی از طرح ها در این استان به کندی پیش می رود، اما با همت دولت خدمتگزار طرح های اساسی از جمله آزاد راه اصفهان - شیراز از سرعت خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۳۱۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 22 October 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت الله رحیمی در بازدید از طرح های عمرانی در دست ساخت شهر بهمن آباده، بر توسعه و گسترش جاده بهمن به آباده تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه این جاده بار ترافیکی بسیار سنگینی دارد و تا کنون سوانح و تصادف های رانندگی متعددی در آن رخ داده و از سوی دیگر تقاطع غیر همسطح راه آهن با این مسیر بسیار کم عرض است از این رو به تعریض و آسفالت نیاز دارد و این موضوع در دستور کار و پیگیری استانداری فارس قرار خواهد گرفت.
وی افزود: نبود یک پل ارتباطی در بلوار امام حسین (ع) منتهی به شهر صغاد آباده را از دیگر مشکلات این مسیر اعلام کرد و گفت: با بررسی جوانب مختلف آن نسبت به برطرف کردن این مشکل نیز اقدام اساسی صورت می گیرد.
رحیمی، برای بازگشایی و رفع سد معبر خیابان امام خمینی (ره) بهمن نیز تاکید کرد و اظهار داشت: اگرچه هزینه این طرح ها با استفاده از درآمدهای محلی تامین و پرداخت می شود اما در صورتی که ضرورت ایجاب کند، استانداری به شهرداری ها کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: سیاست استانداری فارس، بازدید از روند و چگونگی ساخت پروژه های مصوب و در دست ساخت با هدف توسعه و آبادانی شهرهای مختلف این استان است و در ابتدا بررسی مسائل و مشکلات طرح های دولتی در حال احداث
در شهرهای شمالی فارس را در دستور کار قرار دادیم.
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار