اکبر عبدی گفت: قرارداد ۴۰ میلیون تومانی من در «اخراجی‌های۲» توسط شریفی‌یا به ۳۰ میلیون تومان کاهش یافت. بعد‌ها فهمیدیم ایشان به آقای ده‌نمکی و آقایان سرمایه گذار گفته من قرارداد‌ها را کم می‌کنم به شرطی که Xدرصد از فیلم به من بدهید. او توانست با درصدی که از آن فیلم گرفت یک خانه مشتی بخرد. خدا بیشتر به او بدهد.
کد خبر: ۳۱۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 22 October 2016
تابناک فارس به نقل از ایلنا:سیدعلی ضیاء (مجری تلویزیون) جمعه ۳۰ مهر در برنامه «خوشا شیراز» میزبان اکبر عبدی بازیگر مطرح تئا‌تر، سینما و تلویزیون ایران بود و گفتگوی جنجالی با این چهره پرطرفدار داشت.

ضیاء در این گفتگو از عبدی درباره خاطره فریدون جیرانی سوال کرد که گفته بود حین ساخت فیلم «خواب زده‌ها» روزی همه آماده ضبط بودند اما هنوز عبدی نرسیده بوده و وقتی با او تماس گرفته‌اند دخترش گفته که پدر خواب است!

جیرانی دروغ می‌گوید

عبدی در این باره اعلام کرد: همین جا اعلام می‌کنم این یک دروغ خیلی بزرگ است. آقای جیرانی اگر چنین حرفی می‌زند این را هم بگوید که ۸۰ درصد دستمزد مرا یک سال بعد پرداخت کرد.

وی در پاسخ به اینکه هیچوقت حتی اگر روی سن رقصیده باشد ممنوع‌الکار نمی‌شود، اظهار کرد: چرا. من دو بار به دلیل دستمزد ممنوع‌الکار شدم! اما در‌‌ همان مشهد که حالا برگزاری کنسرت در آن ممنوع است، رقص چوب می‌کنند.

شریفی نیا با درصدی که از اخراجی‌های ۲ گرفت یک خانه مشتی خرید

این بازیگر درباره رابطه‌اش با محمدرضا شریفی نیا توضیح داد: قرارداد ۴۰ میلیون تومانی من در «اخراجی‌های۲» توسط شریفی‌یا به ۳۰ میلیون تومان کاهش یافت. بعد‌ها فهمیدیم ایشان به آقای ده‌نمکی و آقایان سرمایه‌گذار گفته من قرارداد‌ها را کم می‌کنم به شرطی که X درصد از فیلم به من بدهید. او توانست با درصدی که از آن فیلم گرفت یک خانه مشتی بخرد. خدا بیشتر به او بدهد.

وی افزود: اما اینکه به که و که قسم می‌خورد که من در آن فیلم شریک نبودم، به آدم برمی‌خورد. یا مثلا در «آدم برفی» قرارمان این بود که ۵۰ درصد یعنی نفری ۱۰ درصد سهم ما باشد، ۵۰ درصد هم متعلق به حوزه باشد. زمان حاج آقا زم بود. دم ایشان گرم که در حوزه هر کاری می‌خواست می‌توانست انجام دهد و ساعت و سیگار وارد می‌کرد! نوش جانش. کاری نداریم.

ضیاء در ادامه به این نکته اشاره کرد که عبدی با گذشت سال‌ها در فیلم کسی بازی کرده که در گذشته فیلم او را از پرده پایین کشیده است.

عبدی در این زمینه توضیح داد: عیبی ندارد. بالاخره آدم در زندگی جایزالخطا است. وقتی دو نفر در نازی آباد با هم دعوا می‌کنند به هم احمق و کثافت که نمی‌گویند! فحش می‌دهند! من در تمرین با خودم جلوی آینه راحت فحش می‌دهم اما وقتی جلوی دوربین می‌آیم آن حس را با خودم می‌آورم اما به جایش احمق و بی‌شعور می‌گویم!

در یک سال و نیم اخیر کسی از تلویزیون احوالم را نپرسید

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: در این یک سال و نیم که من دیالیز و پیوند می‌شدم، بالاخره کارمند جزء تلویزیون که به حساب می‌آمدم، یک نفر از صداوسیما به من زنگ نزد. باز دم آقای ضرغامی گرم که ختم پدر من آمد.

فراستی حالا که وضعت خوب شده بدهی مرا پس بده!

این بازیگر درباره مسعود فراستی گفت: او بعضی وقت‌ها اصلا فیلم را نمی‌بیند و نقد می‌کند. به قرآن مجید اگر دروغ بگویم! از همین جا هم خدمت او اعلام می‌کنم حدود ۲۰ سال پیش در شهرک قدس با همسرش دنبال خانه می‌گشت و ۱۰۰ هزار تومان از من قرض گرفت. ۱۰۰ هزار تومان ۲۰ سال پیش. شنیدم در مهرشهر کرج کافی شاپ راه انداخته است. حالا که وضعت هم بد نیست، لااقل بدهی‌ات را بیاور بده. درباره هر فیلمی هم که بازی کردم برو نقد کن آزادی، هیچ مشکلی نیست!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
آقای عبدی به جای اینکه بخواد در مورد زندگی خصوصی فراستی و بحثهای خاله زنکی از جمله طلاق دادن زنش صحبت کنه به فکر بازی کردنش بود الان از جایگاه خوبی برخوردار بود. البته توقعی هم از ایشون نیس. نقشها و بازیها گواه حرف من هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار