سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن و ثبت اطلاعات در استان فارس با مشارکت ۶۰ درصد مردم این استان پایان یافت. براساس این گزارش، شهرستان‌های ارسنجان، رستم و خنج به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن استان فارس را کسب کردند.
کد خبر: ۳۱۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 22 October 2016
به گزارش تابناک فارس:براساس آمار نهایی سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در استان فارس 60 درصد مردم فارس به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن اطلاعات خود را ثبت کردند و 40 درصد دیگر باید  منتظر باشند تا 1500 مامور آمارگیر در سطح استان، به درب منازل خانوارها مراجعه و آمار و اطلاعات آن ها را به صورت حضوری ثبت و در تبلت وارد کنند.

براساس این گزارش، شهرستان‌های ارسنجان، رستم و خنج به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن استان فارس را کسب کردند.

شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد و آباده نیز سه شهرستان استان فارس هستند که به دلیل وسعت و گستردگی جمعیت در انتهای جدول در روز پایانی سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در سطح استان فارس قرار گرفتند.

از مجموع یک میلیون و 551 هزار و 451 خانوار استان فارسی، 843 هزار و  147 خانوار موفق به ثبت اطلاعات و آمار خود در سامانه سرشماری اینترنتی شدند که این تعداد خانوار، جمعیتی بالغ بر 2910992 نفر جمعیت را شامل می‌شود.

بنابر گزارش استخراج شده نهایی ، 54.38 درصد خانوار شمارش شده از استان فارس بوده که نشان می‌دهد جمعیتی بالغ بر60.01 درصد از استان فارس به صورت اینترنتی مشارکت کردند.

با این احتساب و با توجه به استقبال گسترده و مشارکت فعال مردم ، به صراحت می‌توان گفت، نهمین دوره سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در کشور که در 5 سال آینده برگزار می‌شود، به صورت تمام اینترنتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار