در واکنش به سخنان وزیر بهداشت
آمریکا می خواهد موصل و حلب دست تروریست ها باشد/ ائمه جمعه کی اعصاب مردم را خورد کردند/ سخنان زشت کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا چهره زشت دموکراسی غرب را نشان می دهد
کد خبر: ۳۱۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 21 October 2016
آمریکا می خواهد موصل و حللب دست تروریست ها باشد
به گزارش تابناک فارس:امام جمعه شیراز اعتقاد دارد که آمریکا ایجاد آرامش در موصل را دنبال نمی‌کند و نمی‌خواهد موصل به‌راحتی در اختیار عراق قرار گیرد و همان‌گونه که حلب در سوریه را به‌عنوان یک کانون نگه‌داشته است، قصد دارد موصل را هم به‌عنوان کانون فتنه در عراق حفظ کند.او تصریح کرد: آمریکا همان‌گونه که حلب در سوریه را نگه‌داشته است، می‌خواهد موصل را به‌عنوان کانون فتنه در عراق نگه‌دارد. ملت و دولت، روحانیت و مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت اجازه ندهند در عراق به‌عنوان مهد اهل بیت(ع) و خاندان پیامبر، ایده‌های آمریکا شکل گرفته و مشکلاتی برای دنیای اسلام فراهم شود.
 نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به مانور مقتدرانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این مانور قدرت نیروی تهاجمی و بازدارندگی هوایی ارتش را به جهانیان نشان داد.
 
ائمه جمعه کی اعصاب مردم را خورد کردند
 امام‌جمعه اقلید با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و خسارت‌هایی که در ماجرای هسته‌ای به کشور وارد شد، گفت: دولت جام خالی برجام را به موزه سپرده و فکری برای اشتغال جوانان، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سایر مسائل کشور کند.
خطیب جمعه اقلید به سخنان وزیر بهداشت و درمان کشور مبنی‌بر اینکه «ائمه جمعه اعصاب مردم را تحت تأثیر قرار ندهند، اضطراب را تحمیل نکنند و...» اشاره کرد و بیان داشت: کجا و چه وقت ائمه جمعه اعصاب مردم را به‌هم ریختند، نسبت به شما و دیگر مسؤولان اسائه ادب و با مجموعه شما بداخلاقی و بدرفتاری کرده و خارج از نزاکت با شما برخورد کردند.
 
 سخنان زشت کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا چهره زشت دموکراسی غرب را نشان می دهد
 امام جمعه کازرون گفت: سیاست های کلی انتخابات را رهبر معظم انقلاب ابلاغ کردند امیدوارآمریکا می خواهد موصل و حللب دست تروریست ها باشد ائمه جمعه کی اعصاب مردم را خورد کردند
امام جمعه یم مسئولان قوای سه گانه به این سیاست ها طبق وظایف عمل کنند.
حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه کازرون بیان کرد: افشا گری امام (ه) در مورد لایحه کاپیتولاسیون که رژیم طاغوت می خواست مردم از این لایحه نگین بی اطلاع باشند در چهارم آبان ماه 42 منجر به دستگیری وتبعید امام به ترکیه شد .
وی افزود:ماهیت رژیم امریکااست رژیم استعمار گری که با روحیه استکباری دنیا را به آتش کشیده از یکطرف دم از مبارزه با تروریست می زند واز یکسو از تروریست حمایت می کند.
امام جمعه کازرون گفت: امروز دمکراسی غربی چهره زشت خودش را نشان می دهد دونفر که می خواهند رئیس جمهوری آمریکا بشوند چه حرف های زشتی می زنند.
وی افزود امریکا چهره اش همین است که می بینید امروز همین سیاست است که منفور ترین چهر زشت در بین کشورها دولت امریکا است .
حجت الاسلام خرسند گفت: دولت حق دارد کابینه را ترمیم کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار