مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از برگزاری جشنواره استانی «قصه گویی» فارس خبر داد و گفت: ۲۰۳ نفر قصه گو منتظر این رقابت ها هستند.
کد خبر: ۳۱۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 20 October 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس امروز (29مهر) در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره استانی «قصه گویی» فارس خبر داد و گفت: 203 نفر قصه گو منتظر این رقابت ها هستند.

وی با اشاره به اینکه 90 نفر مربی، 70 نفر نوجوان، 32 نفر قصه گوی آزاد و 17 نفر در بخش پدربزرگ و مادربزرگ ها وارد این مسابقات شده اند که 40 نفر از آنان به عنوان منتخب به جشنواره بین المللی قصه گویی که بهمن ماه جاری در تهران برگزار می شود، اعزام می شوند، یادآور شد: با قصه می توان سبک زندگی اسلامی به نسل کودک آموخت.

این مقام مسئول، ترویج کتاب و کتابخوانی را مهمترین مسئله ای دانست که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در حال پیگیری است، اظهار داشت: این جشنواره سوم تا پنجم آبان ماه در شیراز برگزار می شود.

وی از راه اندازی باشگاه «مادران قصه گو» برای آموزش قصه گویی خبر داد و یادآور شد: فراخوان این باشگاه پس از جشنواره از سوی رسانه ها منتشر می شود.

افتخاری تاکید کرد: منتخبین جشنواره به 2 بیمارستان شهید دستغیب و باشگاه سلامت علوم پزشکی اعزام می شوند و برای کودکان بیمار قصه گویی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار