رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت:علت کاهش ضریب اشغال توسط گردشگران خارجی را نبود پرواز های مستقیم به شیراز دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل حوادث ترکیه 50 درصد از گروه‌ های گردشگر آلمانی سفر خود را به شیراز کنسل کردند که در صورت وجود پرواز مستقیم این کنسلی سفر رخ نمی‌ داد.
کد خبر: ۳۱۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 19 October 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: ضریب اشغال هتل‌ های استان فارس در نیمه نخست سال 45 درصد بوده که گردشگران داخلی سهم بیشتری نسبت به گردشگران خارجی داشته ‌اند.
سیادتان علت کاهش سفر در گردشگران داخلی را مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: بودجه سفر از سبد خانوار کم یا حذف شده و به همین دلیل ضریب اشغال هتل‌ ها توسط گردشگران داخلی کاهش یافته است.
وی با اشاره به اینکه ایام پیک سفر گردشگران خارجی مهر تا دی ماه است، ادامه داد: ضریب اشغال هتل ‌های استان فارس در این 4 ماه 50 درصد است که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
سیادتان علت کاهش ضریب اشغال توسط گردشگران خارجی را نبود پرواز های مستقیم به شیراز دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل حوادث ترکیه 50 درصد از گروه‌ های گردشگر آلمانی سفر خود را به شیراز کنسل کردند که در صورت وجود پرواز مستقیم این کنسلی سفر رخ نمی‌ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار