مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تبیین 63 سال جنایت، خیانت و بدعهدی آمریکا را یکی از وظایف اصلی بسیج دانشجویی در شرایط فعلی برشمرد.
کد خبر: ۳۱۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 19 October 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:اسماعیل قزل‌سفلی صبح امروز در جمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های نورآباد با اشاره به اولویت‌های اصلی بسیج دانشجویی در شرایط امروز انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی الگو باشد و به دنبال غالب کردن امام تحریف‌شده بر ملت ایران است.

وی با اشاره به چالش‌ها و موانع حرکتی روبه‌روی انقلاب اسلامی افزود: دشمن نمی‌خواهد هویت ما، خط امام، هندسه انقلاب و گونیای حرکت انقلاب اسلامی، خط امامین انقلاب باشد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به پنج آرمان اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، استکبارستیزی، عدالت اجتماعی و کرامت انسانی را ازجمله این آرمان‌ها برشمرد و تصریح کرد: راه مقابله با چالش‌ها و موانع حرکتی انقلاب، جهاد کبیر و تبیین جنایت‌ها و خیانت‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

قزل‌سفلی اضافه کرد: راهبرد دیپلماسی عمومی که امروز از طرف آمریکا دنبال می‌شود، نفوذ در باورها، افکار و نفوذ در سطح جامعه است.

وی تبیین 63 سال جنایت، خیانت و بدعهدی آمریکا را یکی از وظایف اصلی بسیج دانشجویی در شرایط فعلی عنوان و خاطرنشان کرد: بازتعریف گفتمان انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی در تمام شئون، مطالبه‌گری تخصصی و مطالبه از مسؤولان از راه‌کارهای برطرف کردن چالش‌های پیش رو است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر مواجه شدن با مسائل به‌صورت تخصصی، تبیین پیشرفت‌ها و نقد عقب‌ماندگی‌ها را مسیر حرکتی بسیج دانشجویی در این حوزه برشمرد و ادامه داد: دانشجویان بسیجی در فضای دانشگاهی، پیشرفت‌ها، موانع و چرایی آن‌ها را بیان کنند.

قزل‌سفلی بر توانمندی محتوایی، تشکیلاتی بسیج دانشجویی، رفتارسازی اخلاقی، معنویت و تقویت ایمان تأکید کرد و گفت: سخن گفتن با مردم، روشنگری در مسائل مختلف، تبیین عدم تبعیت از دشمن و جهاد کبیر ازجمله اقداماتی است که انتظار می‌رود دانشجویان بسیجی و انقلابی به آن‌ها توجه ویژه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار