دستگیری کلاهبردار میلیاردی، توقیف محوله میلیاردی کالای قاچاق و کشف ۱۱۸ کیلو تریاک از جمله مهم‌ترین اخبار پلیس استان فارس است.
کد خبر: ۳۱۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 18 October 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم:فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از یک شهروند شیرازی کرده بود و در توضیح اظهار داشت: یک فقره پرونده از کلانتری 34جام جم با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان فارس منتقل که مفاد آن حاکی از آن بود که یکی از شهروندان با جراجعه به مراجع قضایی مدعی شده بود فردی کلاهبردار با جعل عنوان، اقدام به دریافت یک میلیارد ریال از وی کرده است.

سردار احمدعلی گودرزی عنوان کرد: فرد کلاهبردار که خود را فردی ذی‌نفوذ در یک اداره دولتی معرفی کرده بود،‌ با اخد یک میلیارد ریال از فرد شاکی،‌ قرار بود برای رهایی یک از بستگان شاکی که به دلیل ارتکاب یک جرم دستگیر شده بود، ‌به وی کمک کند.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهم در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس سکونت دارد خاطرنشان کرد: ماموران در اقدامی سریع متهم را در منزلش دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده، وی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری مبلغ یک میلیارد ریال از فرد شاکی اقرار کرد که با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

توقیف محموله کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از توقیف یک دستگاه کامیون حامل محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های اطراف این شهرستان کردند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان کرد: در این راستا ماموران موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن یک دستگاه ماشین لباسشویی، دو دستگاه تلویزیون 49 اینچ، یک دستگاه یخچال فریزر ال جی، 314 ثوپ البسه زنانه، 5 دستگاه رایانه، 4 دستگاه فن مربوط به رایانه، 62 جفت کفش، 1300 عدد فیلم دوربین، هشت دستگاه دوربین مجهز فیلم‌برداری، 15 دستگاه وای فای و شبکه‌های مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضائی گفت: ارزش این محموله کالای قاچالق کشف شده حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 118 کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از کشف 118 کیلوگرم موادمخدر از دو دستگاه خودرو طی دو عملیات جداگانه خبر داد و گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعامل سازنده با پلیس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلیویه و بویراحمد، موفق به شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر شدند.

سرهنگ محمدجعفر تولایی با بیان اینکه ماموران با رصد فعالیت‌های این فرد ‌متوجه شدند، وی یک محموله موادمخدر را در کامیون بنز ده چرخ جاسازی و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور از طریق جاده‌های استان فارس را دارد افزود: ماموران موفق شدند این خودرو را در جاده شیراز به سمت اصفهان مشاهده، متوقف و ضمن دستگیری راننده آن، در بازرسی از خودرو 51 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس عنوان کرد: در شیراز نیز ماموران یگان امداد هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های واقع در شمال شهر شیراز، به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.

وی گفت: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، ‌راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو 67 کیلوگرم شیره تریاک کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار