مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: امنیت ایران در منطقه خاورمیانه سبب شده ترافیک‌های هوایی ایران و استان فارس سه برابر افزایش یابد.
کد خبر: ۳۱۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 18 October 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: رضا بدیعی‌فرد بعدازظهر امروز در آئین گرامیداشت روز جهانی کنترل ترافیک هوایی (مراقبت پرواز) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران امن‌ترین دالان هوایی منطقه را دارد و این امر سبب شد حجم ترافیکی در دالان‌های هوایی ایران افزایش یابد.

وی کنترل‌کننده‌های فرودگاه را باهوش‌ترین افراد جامعه دانست و گفت:یک پرواز امن  با تلاش یک گروه پروازی صورت می‌گیرد که مهم‌ترین آن فعالیت به عهده کنترل‌کننده‌های فرودگاه است که یک پرواز امن را طراحی می‌کنند.

بدیعی‌فرد با بیان اینکه کنترل‌کننده‌های فرودگاه انسان‌های با دقت و هوشمندی هستند افزود: چنانچه این افراد به دلایلی در تصمیم‌گیری‌ها دقت نداشته باشند جان چند صد مسافر به خطر می‌افتد بنابراین مسئولان باید نسبت به حق و حقوق این افراد بیشتر توجه کنند.

فخرالدین کشاورز، رئیس اداره مراقبت پرواز شیراز نیز گفت: امروزه فرودگاه شیراز در لیست سومین فرودگاه پرترافیک هوایی در کشور قرار گرفته و با تلاش کارکنان کادر پروازی و کنترلرهای این فرودگاه خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه می‌دهد.

وی تلاش شبانه‌روزی کنترلرهای فرودگاه شیراز را ستودنی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه در  چند ماه گذشته حجم ترافیک هوایی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب افزایش یافته  اما دقت وتوانمندی فعالین این عرصه سبب شده مطلوب‌ترین خدمات به مسافرین داخلی و خارجی ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار