آمار شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی به تفکیک شهرستان های فارس منتشر شد و در کمال تعجب شهرستان شیراز با وجود دسترسی بالا به اینترنت و آشنایی بیشتر مردم با فضای مجازی کمترین مشارکت را داشته است.
کد خبر: ۳۱۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 17 October 2016
به گزارش تابناک فارس:آمار شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی به تفکیک شهرستان های فارس منتشر شد و در کمال تعجب شهرستان شیراز با وجود دسترسی بالا به اینترنت و آشنایی بیشتر مردم با فضای مجازی کمترین مشارکت را داشته است.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس با اعلام تمدید سرشماری تا پایان روز 27 مهر از مردم خواست تا در این امر مشارکت کنند.خصوصاً شهرستان هایی که میزان مشارکت در آن ها پایین بوده است.
 
تمدید مهلت سرشماری
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه استان فارس ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن گفت: تاکنون ارسنجان بالاترین و شیراز پایین‌ترین نرخ مشارکت را در استان داشته‌اند.
 
شهرستان های پیشتاز
وی خاطرنشان کرد: بنابر آماری که تا صبح دیروز احصا شده در سرشماری نفوس و مسکن این استان، شهرستان ارسنجان با 53.83 درصد پیشتاز مشارکت در این طرح است و شهرستان رستم با 53.68 درصد در رتبه بعد قرار دارد و خنج با 50.97 درصد نرخ مشارکت در رده بعدی قرار دارد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان شیراز با 16.89 درصد مشارکت بوده و سروستان با 19.37 و شهرستان فیروزآباد 21.18 درصد در رتبه‌های بعد کمترین مشارکت قرار دارند.

این شهرستان ها بجنبند
این مسئول بیان کرد: انتظار ما این است که با تمدید مهلت تا روز سه‌شنبه شهرستان‌های شیراز، مرودشت، فیروآباد و اقلید و آباده مشارکت خود را بهبود ببخشند تا در مجموع رتبه فارس از این هم بهتر شود.
برچسب ها: سرشماری ، اینترنتی ، فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اینهمه پول یامفت خرج چی میکنن اینارنگ شورتمونم میدونن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار