مدیرکل حوزه شهردار شیراز گفت: منطقه ۱۱ شهرداری شیراز از هفته آینده به صورت رسمی فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان را آغاز می کند.
کد خبر: ۳۱۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 16 October 2016
تابناک فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز: سیروس پاک فطرت در حاشیه بازدید از ساختمان شهرداری منطقه ۱۱ شیراز، اظهار داشت: این منطقه برای خدمات رسانی به شهروندان آمادگی دارد از هفته آینده فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کند.

وی با اشاره به آمادگی این منطقه از نظر ساختمان و پرسنل، بیان کرد: تمامی کارکنان این منطقه از نیروهای با تجربه شهرداری هستند.

مدیرکل حوزه شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد با توانمندی شهردار و کارکنان منطقه شاهد توسعه و شکوفایی این منطقه از شهر باشیم.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز نیز در این بازدید با بیان اینکه در سرشماری سال ۸۵، جمعیت این محدوده ۱۱۰ هزار نفر برآورد شده، اظهار داشت: این منطقه با توجه به نرخ رشد جمعیت و گستردگی شهر بر اساس مصوبه شورای شهر و تایید وزارت کشور راه اندازی شد و پیش بینی می شود جمعیت آن در حال حاضر به ۱۵۰ هزار نفر رسیده باشد.

اسماعیل صالحی وسعت این منطقه را یک هزار و ۲۵۰ هکتار عنوان و خاطرنشان کرد: حدود جغرافیایی این منطقه، بخشی از مناطق ۷ و ۳ است که از سمت جنوب از بلوار فضیلت تا بلوار فرصت شیرازی، از سمت غرب از بلوار مدرس تا تونل سعدی، از سمت شرق از بلوار فرصت شیرازی تا ابتدای بلوار رسول اعظم (ص) و از سمت شمال تا ارتفاعات ریاستی گستردگی دارد.

وی از آمادگی این منطقه برای آغاز خدمات رسانی به شهروندان خبر داد و گفت: از هفته آینده بصورت رسمی فعالیت خود را در زمینه خدمات رسانی به شهروندان آغاز خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار