شرکت شهرک های صنعتی فارس از تشکیل کنسرسیوم صادراتی سنگ حمایت می کند.
کد خبر: ۳۱۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 16 October 2016
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: با فعالیت کنسرسیوم صادراتی سنگ در استان، بستر مناسبی برای ارتقای توان واحد های فرآوری در حوزه های بازار و صادرات فراهم می شود.
شاهپور قنبری افزود: شهرک های صنعتی تخصصی بستر مناسبی برای رشد صنایع مرتبط با یک رشته صنعتی و هم افزایی واحدهای موجود برای حضور مناسب در بازارهای داخلی و خارجی فراهم کرده است.
وی گفت: این شرکت با برگزاری تورهای نمایشگاهی داخلی و خارجی و پرداخت  بخشی از هزینه حضور واحدهای فعال در نمایشگاه های بین المللی و داخلی به صورت یارانه ای از واحدهای متقاضی حمایت می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی سنگ نی ریز از مهمترین شهرک های تخصصی سنگ کشور و خاورمیانه محسوب می شود افزود :استقرار 162 واحد مرتبط با سنگبری و فراوری سنگ و با اشتغالزایی سه هزار نفر در این شهرک صنعتی بیانگر اهمیت ویژه این شهرک صنعتی در زمینه جانبی مرتبط با سنگ است.
وی افزود: در شهرستان نی ریز، علاوه بر شهرک سنگ با 186 هکتار مساحت، شهرک های صنعتی تنگ حنا ، آباده طشک و  ناحیه صنعتی ده فاضل در این شهرستان آماده استقرار واحدهای صنعتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار