رئیس بیمارستان نمازی شیراز گفت: پرسنل این بیمارستان مدت شش ماه و پزشکان مدت یک سال است که به جز حقوق، دریافتی دیگری نداشته اند و کارانه آنها پرداخت نشده است و اعتراض آنان به پرداخت نشدن کارانه ، بحق است.
کد خبر: ۳۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸ 14 October 2016
دکتر محمدرضا ادراکی پنجشنبه به اشاره به اعتراض یک روزه اخیر پرستاران و کادر درمانی و پزشکان این بیمارستان اظهار داشت : این بیمارستان 170 میلیارد تومان از بیمه ها طلبکار است و در شرایط کنونی بدون دریافت این طلب ها قادر به پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی نیست از این رو این افراد به مدت چند ساعت خدمات و اعمال جراحی غیر اورژانسی را تعلیق کردند .
رئیس بیمارستان نمازی شیراز ادامه داد:پزشکان وکادردرمانی با از خود گذشتگی و ایثاردراین مدت بدون دریافت کارانه خدمات بیمارستانی و بهداشت و درمان را در بهترین شرایط به بیماران اعطا کرده اند اما گرفتن کارانه نیز حق آنان است و سازمان های بیمه گر باید دراین زمینه در پرداخت مطالبات بیمارستان همکاری بیشتری کنند .
ادراکی اضافه کرد: بیمه خدمات درمانی استان فارس حدود یک سال است که مطالبات بیمارستان نمازی را پرداخت نکرده است، ما کمبود مالی نداریم و در واقع پول ما در دست بیمه ها قرار دارد و امیدواریم با پرداخت این مطالبات زمینه ارائه خدمات بیشتر از سوی این بیمارستان فراهم شود .
وی ادامه داد: در عین حال اعتراض پزشکان و کادردرمانی با رعایت موارد اورژانسی صورت گرفته و صدمه ای به خدمات کلی این بیمارستان در شرایط اورژانس نزده است .
بیمارستان نمازی شیراز با یک هزار و 200 تخت مصوب، 45 بخش بستری، 40 بخش پاراکلینیک و 15 بخش مراقبت های ویژه، بزرگترین بیمارستان عمومی در منطقه جنوب کشور است.
پیشتر دکتر رضا ممتحن مدیر کل بیمه سلامت استان فارس فزونی مطالبات بیمه از وزارت بهداشت و درمان را دلیل تاخیر در پرداخت های بیمه به بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی و کارانه پزشکان و پرستاران ذکر کرده بود .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
بازهم دست پرسنل زحمت کش بیمارستان نمازی درد نکنه که اعتراض خودشون را ابراز نمودند واقعیت وکثر بیمارستانهای کشور همین است دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم هفت ماه کارانه پرسنل را پرداخت ننموده با این وضع هیچکس انگیزه کاری برایش باقی نمی ماند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار